suspendarea executarii hotararii adunarii generale a cooperativei
(Sentinta civila nr. 168 din data de 20.03.2014 pronuntata de Tribunalul Olt)Prin sentinta nr 168/20.03.2014 Tribunalul Olt a respins exceptia de tardivitate a introducerii cererii formulata de parata COOPERATIVA ARTA MESTESUGARILOR SC, cu sediul in Slatina, a admis cererile reclamantelor A,B,C in contradictoriu cu parata COOPERATIVA D si a dispus suspendarea executarii hotararii generale a cooperativei nr. 1 din 12.02.2014, pana la solutionarea pe fond a actiunii in anularea acesteia.
Pentru a pronunta aceasta sentinta s-a retinut ca prin cererea inregistrata pe rolul Tribunalului Olt reclamantele A,B,C au chemat in judecata Cooperativa D pentru ca in temeiul art. 996 alin. 1 NCPC sa se dispuna suspendarea executarii hotararii adunarii generale a cooperativei nr. 1 din 12.02.2014 pana la solutionarea pe fond a actiunii in anularea acestei hotarari.
Se solicita ca executarea ordonantei sa se faca fara somatie sau trecerea unui termen si sa fie emisa fara citarea partilor dat fiind urgenta acesteia precum si fara a fi depusa o cautiune potrivit art. 217 alin. 2 NCC.
In motivare se arata ca potrivit art. 996 NCPC instanta de judecata stabilind ca in favoarea reclamantului exista aparenta de drept, poate sa ordone masuri provizorii in cazuri grabnice pentru pastrarea unui drept ce s-ar pagubi prin intarziere, pentru prevenirea unei pagube iminente care nu s-ar putea repara sau pentru inlaturarea piedicilor ce s-ar ivi cu prilejul executarii, iar potrivit art. 217 alin. 1 C.civ. odata cu intentarea actiunii in anulare a actului considerat nelegal, reclamantul poate solicita pe cale de ordonanta presedintiala suspendarea executarii acestui act.
In ce priveste situatia de fapt se sustine ca adunarea generala a membrilor cooperatori din 12.02.2014 a fost convocata prin convocatul cu nr. 142 din 23.01.2014, ce a fost publicat intr-un ziar de larga raspandire din municipiul Slatina si care prevedea ca adunarea generala are pe ordinea de zi doua puncte, respectiv alegerea unui membru al consiliului de administratie pentru completarea locului devenit vacant si luarea de hotarari asupra oricaror probleme ce privesc activitatea cooperativei si care nu sunt rezervate in competenta adunarii generale extraordinare.
Desi ordinea de zi viza un singur aspect concret iar adunarea generala nu avea caracter anual ce ar fi presupus si analiza activitatii presedintelui si consiliului de administratie ca urmare a prezentarii situatiilor financiare aferente exercitiului pe anul 2013, in cadrul adunarii s-a solicitat introducerea pe ordinea de zi a doua puncte suplimentare vizand activitatea presedintelui si a C.A. in perioada aprilie - decembrie 2013, respectiv revocare si alegeri.
Reclamantele sustin ca au participat la aceasta adunare si s-au opus introducerii pe ordinea de zi a celor doua puncte, dar punctele au fost sustinute printr-un material intocmit de numita C.I., ce a fost inregistrat la aceeasi data, respectiv 12.02.2013.
Materialul era acuzator la adresa presedintelui si C.A. fara sa fie insotit de documente financiar contabile care sa justifice o asemenea masura de revocarea a acestora.
Comisia de redactare a procesului verbal al adunarii generale a intocmit doua procese verbale ale sedintei cu continut diferit, situatie in care reclamantele sustin nelegalitatea hotararii adoptate.
Se face trimitere la Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei si statutul cooperativei care cuprinde dispozitii clare referitoare la modul de convocare a adunarii generale si a ordinei de zi, si care nu au fost respectate in nici un mod in organizarea , desfasurarea si emiterii hotararii contestate.
Pe de alta parte, in procesul verbal al adunarii se face vorbire de exprimarea votului secret desi potrivit art. 23 din statut doar alegerea sau revocarea organelor de conducere se face prin acest vot, eventuala completare urmand sa parcurga procedura votului deschis.
La sedinta adunarii a participat si un reprezentant al Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti Olt, care a semnalat nelegalitatea desfasurarii sedintei in raport de convocatorul anuntat precum si a statutului propriu, sustinerile sale nefiind consemnate in procesul verbal.
Se arata astfel ca votul privind introducerea celor doua puncte pe ordinea de zi este nelegal in raport de prevederile statutului cooperativei precum si aprobarea ordinii de zi care de asemenea a fost nelegal completata. Se sustine ca si presedintele si membrii CA au fost nelegal revocati fara respectarea prevederilor art. 38 din statutul cooperativei , care stabileste conditiile de revocare.
Acuzele la adresa fostei conduceri nu au fost demonstrate prin inscrisurile depuse si nici nu s-a dat curs propunerii reprezentantului UJCM pentru efectuarea unui audit financiar care sa constate aceste nereguli.
In fine sub aspectul nelegalitatii adoptarii hotararii se mai arata ca a fost ales un presedinte al cooperativei care nu este membru cooperator lucrator asa cum cer dispozitiile statutului in persoana numitei C.I., care la data de 14.01.2014 s-a pensionat.
In ce priveste urgenta masurii, aceasta este prezumata chiar de catre lege conform doctrinei si practicii judiciare. In speta, prin masurile pe care trebuie sa le ia noua conducere a cooperativei se pot produce daune acesteia imposibil de reparat, multe tinand de gestiunea curenta a cooperativei care desfasoara o activitate comerciala.
In dovedirea celor aratate reclamantele au depus la dosar inscrisurile mentionate in cuprinsul cererilor ce se constituie in anexe la acestea.
Parata Cooperativa D. a formulat intampinare, invocand exceptia de tardivitate.
Se sustine ca potrivit art. 44 din legea nr. 1/2005 hotararile adunarii generale contrare prevederilor acestei legi si ale actului constitutiv, pot fi atacate in justitie in termen de 15 zile de la data mentionarii in registrul comertului, de oricare dintre membrii cooperatori care au luat parte la adunarea generala si au votat impotriva sau care nu au participat.
De asemenea, si art. 26 alin. 3 din statutul societatii cooperative, contine aceleasi prevederi.
Mentionarea la registrul comertului s_a efectuat cu nr. 2862 din 19.02.2014 iar hotararea in speta, a fost inscrisa in acest registru la data de 21.02.2014, in baza rezolutiei nr. 944.
Se sustine ca pentru mentionarea in registrul comertului calea de atac este prevazuta de art.44 alin. 3 din legea 1/2005 si art. 26 alin. 3 din statut, respectiv termen de 15 zile de la 19.02.2014 cand s-a efectuat mentiunea iar pentru inscrierea in registrul comertului calea de atac este plangerea prev. de art. 6 din OUG nr. 116/2009, ce modifica si completeaza legea nr. 184/2010 si anume termenul de 15 zile de la data de 21.02.2014 cand s-a pronuntat rezolutia nr. 944 privind inscrierea mentiunii.
Se concluzioneaza ca in ce priveste mentionarea la ORC cererea formulata la instanta este tardiva, avand in vedere data inregistrarii acesteia - 10.03.2014, iar in ce priveste aceasta cerere raportata la rezolutia ORC nr. 944 din 21.02.2014, aceasta rezolutie este definitiva deoarece nu a fost atacata cu plangere la Tribunalul Olt in termen de 15 zile de la data pronuntarii.
Pe fondul cauzei, se solicita respingerea cererii reclamantelor ca neintemeiata deoarece in cauza nu sunt indeplinite conditiile specifice de admisibilitate ale ordonantei presedintiale, respectiv urgenta, vremelnicia si neprejudecarea fondului.
Aparenta dreptului prevazuta in dispozitia legala considera ca este inclusa in conditia de neprejudecare a fondului.
In speta, nu este dovedita urgenta masurii deoarece faptele reclamate s-au petrecut in urma cu peste o luna si jumatate, interval de timp in care parata a fost administrata de noua conducere aleasa democratic cu majoritatea voturilor membrilor cooperatori si ai caror reprezentanti au semnat declaratii de loialitate precum si contract de administrare.
Pe acest considerent nu exista riscul producerii vreunui prejudiciu iar desfiintarea unei hotarari adoptata de majoritatea membrilor cooperatori produce efecte numai pe un anumit timp, eventual pana la ramanerea definitiva a cauzei pe fond.
In ce priveste neprejudecarea fondului, instanta nu poate sa analizeze fondul raportului juridic dedus judecatii, ci numai valabilitatea formala a actelor printr-un examen sumar, astfel ca nu sunt intrunite cumulativ conditiile cerute de art.998 NCPC.
Tribunalul, analizand dispozitiile legale enuntate de parata in intampinare, in motivarea exceptiei invocate, a retinut ca termenele de 15 zile prevazute la art. 218 C.civ., art. 4 din legea nr. 1/2005 si art. 26 din statutul cooperativei, vizeaza actiunea in fond de anulare a unei hotarari a adunarii generale si nu cererea de ordonanta presedintiala ale carei conditii sunt prevazute la art. 996 si urm. C.p.civ.
Prima conditie pentru a putea fi introdusa o asemenea cerere este inregistrarea pe fond a actiunii in anulare impotriva unei hotarari a adunarii generale, conditie indeplinita in cauza asa cum rezulta din fisa dosarului nr. 709/104/2014, ce are ca obiect actiune in anularea hotararii adunarii generale a Cooperativei nr. 1/12.02.2014, inregistrata la instanta la data de 7.03.2014.
Prin urmare, exceptia invocata de catre parata este neintemeiata, urmand sa fie respinsa.
Potrivit art. 996 alin. 2 C.p.civ. pe cale de ordonanta presedintiala pot fi dispuse masuri care trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile de admisibilitate mentionate in textul de lege.
Sub aspectul aparentei de drept, acesta reprezinta in fapt o neprejudecare a fondului, deoarece pe calea ordonantei nu pot fi dispuse masuri care sa rezolve litigiul pe fond si nici a caror executare ar face imposibila restabilirea situatiei de fapt.
Se apreciaza ca aparenta de drept este sustinuta de motivele de nelegalitate invocate in cadrul cererii si care se refera la faptul ca au fost intocmite doua procese verbale a adunarii generale, cu continut diferit, si care creeaza o indoiala referitoare la legalitatea acestora.
Pe de alta parte, se sustine ca au fost incalcate prevederi ale art. 34 alin.6 din legea 1/2005 privind organizarea cooperatiei si art. 16 alin. 6 din statutul cooperativei, ce se refera la alegerea presedintelui si membrilor consiliului de administratie, precum si revocarea fostei conduceri si care nu au fost mentionate, in mod expres, pe convocatorul intocmit, privind ordinea de zi a adunarii generale.
La acestea se mai adauga si modul de desfasurare al adunarii generale, respectarea modalitatii de votare, prevederi mentionate atat in legea de organizare cat si in statutul cooperativei.
Toate aceste elemente creeaza pentru instanta o indoiala rezonabila privind legalitatea adoptarii hotararii, in raport de temeiurile legale invocate si inscrisurile depuse, care obliga instanta in cadrul acestei proceduri sa cerceteze aparenta de drept fara insa sa emita solutii care apartin judecatorului fondului.
Pe aceste considerente, se apreciaza ca fiind indeplinita conditia referitoare la aparenta de drept a actului ce se considera a fi nelegal.
In ce priveste caracterul provizoriu al masurii dispuse pe calea ordonantei presedintiale, acesta rezulta chiar din textul de lege, deoarece suspendarea opereaza temporar pana la solutionarea pe fond a cererii in anulare a hotararii generale a cooperativei, ce este inregistrata pe rolul Tribunalului Olt la data de 7.03.2014.
Avand in vedere faptul ca imediat dupa introducerea actiunii, pe fond au fost formulate si cererile privind suspendarea executarii hotararii emise de parata, se prezuma ca este indeplinita si masura urgentei prevazuta de procedura suscitata, iar prejudiciul ce se poate crea este dat de specificul activitatii parate care este de natura comerciala, si de analiza activitatii cooperativei in raport de incheierea exercitiului financiar 2013.
Pe de alta parte, antrenarea paratei in diverse relatii comerciale contractuale precum si prestari de servicii, poate sa creeze prejudiciul patrimoniului paratei, atata timp cat nu este stabilit cu certitudine persoanele care au mandat de reprezentare, imprejurari care de asemenea justifica urgenta si eventualele prejudicii materiale.
Fata de considerentele expuse, instanta constata ca, in speta, sunt indeplinite conditiile cerute de art.996 si urm. C.p.civ., astfel ca vor fi admise cererile reclamantilor si se va dispune suspendarea executarii hotararii generale a paratei, nr. 1 din 12.02.2014, pana la solutionarea pe fond a actiunii in anulare.
Data publicarii pe portal:30.04.2014
Pentru a pronunta aceasta sentinta s-a retinut ca prin cererea inregistrata pe rolul Tribunalului Olt reclamantele A,B,C au chemat in judecata Cooperativa D pentru ca in temeiul art. 996 alin. 1 NCPC sa se dispuna suspendarea executarii hotararii adunarii generale a cooperativei nr. 1 din 12.02.2014 pana la solutionarea pe fond a actiunii in anularea acestei hotarari.
Se solicita ca executarea ordonantei sa se faca fara somatie sau trecerea unui termen si sa fie emisa fara citarea partilor dat fiind urgenta acesteia precum si fara a fi depusa o cautiune potrivit art. 217 alin. 2 NCC.
In motivare se arata ca potrivit art. 996 NCPC instanta de judecata stabilind ca in favoarea reclamantului exista aparenta de drept, poate sa ordone masuri provizorii in cazuri grabnice pentru pastrarea unui drept ce s-ar pagubi prin intarziere, pentru prevenirea unei pagube iminente care nu s-ar putea repara sau pentru inlaturarea piedicilor ce s-ar ivi cu prilejul executarii, iar potrivit art. 217 alin. 1 C.civ. odata cu intentarea actiunii in anulare a actului considerat nelegal, reclamantul poate solicita pe cale de ordonanta presedintiala suspendarea executarii acestui act.
In ce priveste situatia de fapt se sustine ca adunarea generala a membrilor cooperatori din 12.02.2014 a fost convocata prin convocatul cu nr. 142 din 23.01.2014, ce a fost publicat intr-un ziar de larga raspandire din municipiul Slatina si care prevedea ca adunarea generala are pe ordinea de zi doua puncte, respectiv alegerea unui membru al consiliului de administratie pentru completarea locului devenit vacant si luarea de hotarari asupra oricaror probleme ce privesc activitatea cooperativei si care nu sunt rezervate in competenta adunarii generale extraordinare.
Desi ordinea de zi viza un singur aspect concret iar adunarea generala nu avea caracter anual ce ar fi presupus si analiza activitatii presedintelui si consiliului de administratie ca urmare a prezentarii situatiilor financiare aferente exercitiului pe anul 2013, in cadrul adunarii s-a solicitat introducerea pe ordinea de zi a doua puncte suplimentare vizand activitatea presedintelui si a C.A. in perioada aprilie - decembrie 2013, respectiv revocare si alegeri.
Reclamantele sustin ca au participat la aceasta adunare si s-au opus introducerii pe ordinea de zi a celor doua puncte, dar punctele au fost sustinute printr-un material intocmit de numita C.I., ce a fost inregistrat la aceeasi data, respectiv 12.02.2013.
Materialul era acuzator la adresa presedintelui si C.A. fara sa fie insotit de documente financiar contabile care sa justifice o asemenea masura de revocarea a acestora.
Comisia de redactare a procesului verbal al adunarii generale a intocmit doua procese verbale ale sedintei cu continut diferit, situatie in care reclamantele sustin nelegalitatea hotararii adoptate.
Se face trimitere la Legea nr. 1/2005 privind organizarea si functionarea cooperatiei si statutul cooperativei care cuprinde dispozitii clare referitoare la modul de convocare a adunarii generale si a ordinei de zi, si care nu au fost respectate in nici un mod in organizarea , desfasurarea si emiterii hotararii contestate.
Pe de alta parte, in procesul verbal al adunarii se face vorbire de exprimarea votului secret desi potrivit art. 23 din statut doar alegerea sau revocarea organelor de conducere se face prin acest vot, eventuala completare urmand sa parcurga procedura votului deschis.
La sedinta adunarii a participat si un reprezentant al Uniunii Judetene a Cooperativelor Mestesugaresti Olt, care a semnalat nelegalitatea desfasurarii sedintei in raport de convocatorul anuntat precum si a statutului propriu, sustinerile sale nefiind consemnate in procesul verbal.
Se arata astfel ca votul privind introducerea celor doua puncte pe ordinea de zi este nelegal in raport de prevederile statutului cooperativei precum si aprobarea ordinii de zi care de asemenea a fost nelegal completata. Se sustine ca si presedintele si membrii CA au fost nelegal revocati fara respectarea prevederilor art. 38 din statutul cooperativei , care stabileste conditiile de revocare.
Acuzele la adresa fostei conduceri nu au fost demonstrate prin inscrisurile depuse si nici nu s-a dat curs propunerii reprezentantului UJCM pentru efectuarea unui audit financiar care sa constate aceste nereguli.
In fine sub aspectul nelegalitatii adoptarii hotararii se mai arata ca a fost ales un presedinte al cooperativei care nu este membru cooperator lucrator asa cum cer dispozitiile statutului in persoana numitei C.I., care la data de 14.01.2014 s-a pensionat.
In ce priveste urgenta masurii, aceasta este prezumata chiar de catre lege conform doctrinei si practicii judiciare. In speta, prin masurile pe care trebuie sa le ia noua conducere a cooperativei se pot produce daune acesteia imposibil de reparat, multe tinand de gestiunea curenta a cooperativei care desfasoara o activitate comerciala.
In dovedirea celor aratate reclamantele au depus la dosar inscrisurile mentionate in cuprinsul cererilor ce se constituie in anexe la acestea.
Parata Cooperativa D. a formulat intampinare, invocand exceptia de tardivitate.
Se sustine ca potrivit art. 44 din legea nr. 1/2005 hotararile adunarii generale contrare prevederilor acestei legi si ale actului constitutiv, pot fi atacate in justitie in termen de 15 zile de la data mentionarii in registrul comertului, de oricare dintre membrii cooperatori care au luat parte la adunarea generala si au votat impotriva sau care nu au participat.
De asemenea, si art. 26 alin. 3 din statutul societatii cooperative, contine aceleasi prevederi.
Mentionarea la registrul comertului s_a efectuat cu nr. 2862 din 19.02.2014 iar hotararea in speta, a fost inscrisa in acest registru la data de 21.02.2014, in baza rezolutiei nr. 944.
Se sustine ca pentru mentionarea in registrul comertului calea de atac este prevazuta de art.44 alin. 3 din legea 1/2005 si art. 26 alin. 3 din statut, respectiv termen de 15 zile de la 19.02.2014 cand s-a efectuat mentiunea iar pentru inscrierea in registrul comertului calea de atac este plangerea prev. de art. 6 din OUG nr. 116/2009, ce modifica si completeaza legea nr. 184/2010 si anume termenul de 15 zile de la data de 21.02.2014 cand s-a pronuntat rezolutia nr. 944 privind inscrierea mentiunii.
Se concluzioneaza ca in ce priveste mentionarea la ORC cererea formulata la instanta este tardiva, avand in vedere data inregistrarii acesteia - 10.03.2014, iar in ce priveste aceasta cerere raportata la rezolutia ORC nr. 944 din 21.02.2014, aceasta rezolutie este definitiva deoarece nu a fost atacata cu plangere la Tribunalul Olt in termen de 15 zile de la data pronuntarii.
Pe fondul cauzei, se solicita respingerea cererii reclamantelor ca neintemeiata deoarece in cauza nu sunt indeplinite conditiile specifice de admisibilitate ale ordonantei presedintiale, respectiv urgenta, vremelnicia si neprejudecarea fondului.
Aparenta dreptului prevazuta in dispozitia legala considera ca este inclusa in conditia de neprejudecare a fondului.
In speta, nu este dovedita urgenta masurii deoarece faptele reclamate s-au petrecut in urma cu peste o luna si jumatate, interval de timp in care parata a fost administrata de noua conducere aleasa democratic cu majoritatea voturilor membrilor cooperatori si ai caror reprezentanti au semnat declaratii de loialitate precum si contract de administrare.
Pe acest considerent nu exista riscul producerii vreunui prejudiciu iar desfiintarea unei hotarari adoptata de majoritatea membrilor cooperatori produce efecte numai pe un anumit timp, eventual pana la ramanerea definitiva a cauzei pe fond.
In ce priveste neprejudecarea fondului, instanta nu poate sa analizeze fondul raportului juridic dedus judecatii, ci numai valabilitatea formala a actelor printr-un examen sumar, astfel ca nu sunt intrunite cumulativ conditiile cerute de art.998 NCPC.
Tribunalul, analizand dispozitiile legale enuntate de parata in intampinare, in motivarea exceptiei invocate, a retinut ca termenele de 15 zile prevazute la art. 218 C.civ., art. 4 din legea nr. 1/2005 si art. 26 din statutul cooperativei, vizeaza actiunea in fond de anulare a unei hotarari a adunarii generale si nu cererea de ordonanta presedintiala ale carei conditii sunt prevazute la art. 996 si urm. C.p.civ.
Prima conditie pentru a putea fi introdusa o asemenea cerere este inregistrarea pe fond a actiunii in anulare impotriva unei hotarari a adunarii generale, conditie indeplinita in cauza asa cum rezulta din fisa dosarului nr. 709/104/2014, ce are ca obiect actiune in anularea hotararii adunarii generale a Cooperativei nr. 1/12.02.2014, inregistrata la instanta la data de 7.03.2014.
Prin urmare, exceptia invocata de catre parata este neintemeiata, urmand sa fie respinsa.
Potrivit art. 996 alin. 2 C.p.civ. pe cale de ordonanta presedintiala pot fi dispuse masuri care trebuie sa indeplineasca cumulativ conditiile de admisibilitate mentionate in textul de lege.
Sub aspectul aparentei de drept, acesta reprezinta in fapt o neprejudecare a fondului, deoarece pe calea ordonantei nu pot fi dispuse masuri care sa rezolve litigiul pe fond si nici a caror executare ar face imposibila restabilirea situatiei de fapt.
Se apreciaza ca aparenta de drept este sustinuta de motivele de nelegalitate invocate in cadrul cererii si care se refera la faptul ca au fost intocmite doua procese verbale a adunarii generale, cu continut diferit, si care creeaza o indoiala referitoare la legalitatea acestora.
Pe de alta parte, se sustine ca au fost incalcate prevederi ale art. 34 alin.6 din legea 1/2005 privind organizarea cooperatiei si art. 16 alin. 6 din statutul cooperativei, ce se refera la alegerea presedintelui si membrilor consiliului de administratie, precum si revocarea fostei conduceri si care nu au fost mentionate, in mod expres, pe convocatorul intocmit, privind ordinea de zi a adunarii generale.
La acestea se mai adauga si modul de desfasurare al adunarii generale, respectarea modalitatii de votare, prevederi mentionate atat in legea de organizare cat si in statutul cooperativei.
Toate aceste elemente creeaza pentru instanta o indoiala rezonabila privind legalitatea adoptarii hotararii, in raport de temeiurile legale invocate si inscrisurile depuse, care obliga instanta in cadrul acestei proceduri sa cerceteze aparenta de drept fara insa sa emita solutii care apartin judecatorului fondului.
Pe aceste considerente, se apreciaza ca fiind indeplinita conditia referitoare la aparenta de drept a actului ce se considera a fi nelegal.
In ce priveste caracterul provizoriu al masurii dispuse pe calea ordonantei presedintiale, acesta rezulta chiar din textul de lege, deoarece suspendarea opereaza temporar pana la solutionarea pe fond a cererii in anulare a hotararii generale a cooperativei, ce este inregistrata pe rolul Tribunalului Olt la data de 7.03.2014.
Avand in vedere faptul ca imediat dupa introducerea actiunii, pe fond au fost formulate si cererile privind suspendarea executarii hotararii emise de parata, se prezuma ca este indeplinita si masura urgentei prevazuta de procedura suscitata, iar prejudiciul ce se poate crea este dat de specificul activitatii parate care este de natura comerciala, si de analiza activitatii cooperativei in raport de incheierea exercitiului financiar 2013.
Pe de alta parte, antrenarea paratei in diverse relatii comerciale contractuale precum si prestari de servicii, poate sa creeze prejudiciul patrimoniului paratei, atata timp cat nu este stabilit cu certitudine persoanele care au mandat de reprezentare, imprejurari care de asemenea justifica urgenta si eventualele prejudicii materiale.
Fata de considerentele expuse, instanta constata ca, in speta, sunt indeplinite conditiile cerute de art.996 si urm. C.p.civ., astfel ca vor fi admise cererile reclamantilor si se va dispune suspendarea executarii hotararii generale a paratei, nr. 1 din 12.02.2014, pana la solutionarea pe fond a actiunii in anulare.
Data publicarii pe portal:30.04.2014
Sursa: Portal.just.ro
Alte spete Ordonanta Presedintiala
Ordonanta presedintiala - Decizie nr. 541 din data de 31.07.2017Obligarea parintelui la exprimarea acordului de vointa in vederea parasirii teritoriului tarii a copilului minor - Sentinta civila nr. 734 din data de 12.12.2016
Conditii de admisibilitate. Efectuarea unor lucrari de intretinere imobil. Urgenta justificata prin producerea unui prejudiciu si cauzarea unor costuri suplimentare viitoare - Decizie nr. 947 din data de 02.12.2015
Suspendarea unei decizii de debit privind recuperarea sumelor incasate necuvenit cu titlu de prestatii de asigurari sociale pe calea ordonantei presedentiale - Sentinta civila nr. 434 din data de 22.04.2013
Suspendarea deciziei de recalculare a pensiei prin ordonanta presedentiala - Sentinta civila nr. 1110 din data de 09.11.2010
Neindeplinirea conditiilor de admisibilitate in cazul ordonantei presedintiale avand ca obiect evacuarea - Decizie nr. 533 din data de 08.07.2010
Neindeplinirea conditiilor ordonantei presedentiale - Decizie nr. 534 din data de 08.07.2010
Cerere de ordonanta presedintiala. Conditii de admisibilitate. - Sentinta civila nr. 45 din data de 16.01.2009
Ordonanta presedintiala pentru modificarea programului de vizitare a minorului. Neindeplinirea conditiilor ordonantei presedintiale. - Decizie nr. 96 din data de 11.02.2010
Ordonanta presedintiala - Sentinta comerciala nr. 1263/C din data de 13.10.2009
Incredintare minor - Sentinta civila nr. 1415 din data de 16.11.2011
Evacuare - Sentinta civila nr. 1276 din data de 09.12.2010
Ordonanta presedintiala - Sentinta comerciala nr. 55 din data de 30.04.2009
Ordonanta presedentiala de suspendare a hotararii adunarii creditorilor in procedura insolventei - Hotarare nr. 2367/sind din data de 04.09.2009
Insolventa- ordonanta presedentiala- suspendare organizare prima sedinta a adunarii creditorilor - Sentinta civila nr. 2367 din data de 04.12.2009
Insolventa- ordonanata presedentiala- ridicare interdictie blocare conturi debitor in perioada de observatie - Sentinta civila nr. 20/CC din data de 18.12.2009
Evacuare pe calea ordonantei presedintiale. Conditii de admisibilit - Decizie nr. 540/R din data de 23.08.2007
Luarea unor masuri urgente in cazuri grabnice pe calea ordonantei presedintiale. - Decizie nr. 13 din data de 13.01.2012
Ordonanta presedintiala. Inadmisibilitate. - Decizie nr. 337 din data de 14.02.2011
Ordonanta presedintiala. Obligarea societatii furnizoare de gaz sa incheie cu reclamantul contract de furnizare de gaze naturale. - Decizie nr. 373 din data de 29.04.2009