InfoDosar.ro | Jurisprudenta | Spete Tribunalul Buzau

CONT.ADM: Contestatie impotriva masurilor stabilite prin decizia Camerei de Conturi emisa in baza raportului de control cu privire la drepturi salariale acordate necuvenit. OUG nr.79/2008, OG nr.3/2011

(Sentinta comerciala nr. 1 din data de 24.07.2013 pronuntata de Tribunalul Buzau)

Domeniu Cereri | Dosare Tribunalul Buzau | Jurisprudenta Tribunalul Buzau

CONT.ADM: Contestatie impotriva masurilor stabilite prin decizia Camerei de Conturi emisa in baza raportului de control cu privire la drepturi salariale acordate necuvenit. OUG nr.79/2008, OG nr.3/2011

1) - Obiectul cererii
Prin cererea inregistrata la Curtea de Apel Ploiesti sub nr.612/42/2012 din 19.07.2012 , reclamanta SC PS  SA Buzau a solicitat ca prin  hotararea ce se va pronunta sa se dispuna : a) - anularea masurilor dispuse la pct.II.1 si pct.II.2 din Decizia nr.7/09.04.2012 emisa de Camera de Conturi Buzau in baza raportului de control inregistrat sub nr.X/2012  privind urmarirea si recuperarea unor drepturi salariale pretins platite nelegal directorului executiv,  precum si a primei de vacanta acordata unor fosti salariati ai entitatii auditate , b) - anularea Incheierii nr.Z/2012 pronuntata de Comisia de solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei prin care s-a respins contestatia formulata impotriva Deciziei nr.Y/2012 si, c) - suspendarea executarii masurilor dispuse prin decizia contestata pana la solutionarea irevocabila a litigiului .
2.) -Motivarea actiunii
2.1.) - In fapt : reclamanta a sustinut ca prin raportul de control intocmit de Camera de Conturi Buzau , inregistrat sub nr.X/2012 s-a pretins comiterea unor abateri de la legalitate si regularitate in sensul acordarii nelegale directorului executiv al entitatii auditate  a unor drepturi salariale in perioada anilor 2010 - 2011 , estimate la suma de 81.048 lei si a unor prime de vacanta pretins mai mari decat  cele cuvenite legal , unui numar de 9  fosti salariati, estimate la suma de 7.771 lei , la aceeasi perioada .
2.2.) - In baza raportului de control intocmit , Camera de Conturi Buzau a emis Decizia nr.Y/2012 prin care a dispus la pct.II.1  si pct. II.2 recuperarea drepturilor salariale pretins incasate nelegal de directorul executiv , precum si a sumelor reprezentand prime de vacanta pretins achitate nelegal  fostilor salariati ai societatii , iar prin Incheierea nr.Z/20122012 pronuntata de Comisia de solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei  s-a respins contestatia formulata impotriva Deciziei nrY/2012 emisa de Camera de Conturi Buzau.
2.3.) - Considera ca atat raportul de control,cat si  Decizia nr.Y/2012 si Incheierea nr.Z/2012 sunt afectate de nelegalitate si netemeinicie sub aspectul masurilor contestate , intrucat : drepturile salariale au fost acordate directorului executiv  conform contractului de mandat nr.W/2012 incheiat in baza Hotararii Consiliului de Administratie  , in conditiile indeplinirii coeficientilor de performanta , cu respectarea intocmai a prevederilor OUG nr.78/2008 si ale Legii nr.31/1990 ; drepturile platite celor 9 fosti salariati au ca fundament juridic contractele de munca incheiate cu acestia ; directorul executiv al   societatii  avand calitatea de functionar public , cauzei ii sunt incidente prevederile Legii nr.84/2012 privind amnistia fiscala.
2.4.) - Apreciaza ca in cauza sunt intrunite cerintele art.14 din Legea nr.554/2004 privind cazul bine justificat si iminenta pagubei, motiv pentru care se impune suspendarea executarii masurilor dispuse .
2.5) - In drept : reclamanta a invocat dispozitiile art.1 si 14 din Legea nr.554/2004 , ale OUG nr.78/2008 si ale Legii nr.31/1990 , prevederile contractului de mandat nr.5/05.01.2009 , dispozitiile contractelor colective de munca incheiate la perioada de referinta , precum si ale Legii nr.84/2012 .
3.) - Probe
 3.1.) - In sprijinul sustinerilor formulate prin actiunea introductiva , reclamanta a depus la dosar inscrisuri: Decizia nr.Y/2012 emisa de Camera de Conturi  Buzau ( filele 18-19) , Incheierea nr.Z/2012 pronuntata de Comisia de  solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei ( filele 12-16) , contractul de mandat nr.W/2009 ( filele 21-27) , anexa la contractul de mandat privind indicatorii de performanta la nivelul anului 2009 ( filele 28-29), actul constitutiv al societatii ( filele 30-39).
3.2.) - La cererea Curtii , in baza rezolutiei judecatorului investit aleatoriu cu judecarea cauzei , Camera de Conturi Buzau a depus la dosar documentatia ce a fundamentat raportul de control nr.X/2012, conform adresei nr.1126 din 08.10.2012 ( filele 43-107) .
4.) - Declinarea competentei materiale de solutionare a  cauzei
4.1.) - Prin sentinta nr. 350 din 11.10.2012 , Curtea de Apel Ploiesti a admis exceptia de necompetenta materiala ( invocata din oficiu ) , dispunand declinarea competentei de solutionare a cauzei in favoarea Tribunalului Buzau .
4.2.) - Hotarand astfel , Curtea de retinut ca in raport de actul administrativ contestat : decizia nr.Y/2012 emisa de Camera de Conturi Buzau , autoritate publica la nivel local , cauzei ii sunt incidente prevederile art.10 alin.1 din Legea nr.554/2004, invocand inclusiv Decizia nr.4522/2011  pronuntata de Inalta Curte de Casatie si Justitie privind admiterea exceptiei de nelegalitate a dispozitiilor art.228 din Regulamentul de organizare si functionare a Curtii de Conturi a Romaniei  aprobat prin Hotararea Plenului nr.130/2010.
4.3) - In aplicarea solutiei de declinare pronuntata de Curte, cauza s-a inregistrat pe rolul Tribunalului Buzau , Sectia a II-a Civila , de Contencios Administrativ si Fiscal sub nr.6313/114/2012 din 30.10.2012 , fixandu-se prim termen de judecata la 07.01.2013 / vol.II dosar ) .
5.) - Intampinarea
 5.1.) - La prima zi de infatisare din 07.01.2013 , conform art.115 - 118 Cod procedura civila Curtea de Conturi a Romaniei a depus la dosar intampinare solicitand respingerea ca neintemeiat atat a capatului de cerere privind suspendarea executarii masurilor contestate  , cat si a capatului de cerere in anularea deciziei nr.Y/2012 si a Incheierii nr.Z/2012 ( filele 4-10) .
5.2.) - Referitor la capatul de cerere privind suspendarea executarii masurilor contestate , parata a invocat in esenta neindeplinirea cerintelor cazului bine justificat si pagubei iminente , prevazute la art.14 din Legea nr.554/2004.
5.3.) - Referitor la fondul litigiului , parata  a invocat probatoriul administrat in cauza , de natura sa ateste acordarea directorului executiv al societatii a unor drepturi salariale cu incalcarea prevederilor imperative ale OUG nr.78/2008, precum si acordarea primei de vacanta unui numar de 9 fosti salariati cu incalcarea prevederilor art.51 aln.2 din Contractul colectiv de munca nr.52/2009 si art.52 alin.2 din Contractul colectiv de munca nr.75/2011.
5.4.) - Reclamanta a depus la dosar raspuns la intampinare, sustinand motivat ca se impune atat suspendarea executarii masurilor contestate , cat si anularea deciziei nr.Y/2012 si a Incheierii nr.Z/2012, in conditiile in care drepturile salariale incasate de directorul societatii si respectiv prima de vacanta inacasata de cei 9 fosti salariati, la perioada supusa controlului,  au fost acordate cu respectarea normelor legale si contractuale incidente   ( filele 17-19).
6.) - Completarea probatoriului
6.1.) - In raport de sustinerile si apararile formulate in faza de cercetare judecatoreasca , in aplicarea art.167 Cod procedura civila , la termenul de judecata din 04.03.2013 s-a incuviintat administrarea probei cu noi inscrisuri sub aspectul evaluarii criteriilor de performanta aferente contractului de mandat, in vederea lamuririi raporturilor juridice deduse judecatii ( fila 24) .
6.2.) - In acest sens, reclamanta a depus la dosar Hotararile Consiliului Local al Municipiului Buzau privind aprobarea situatiilor financiare ale SC PS   SA , emise la perioada anilor 2008 - 2011 , insotite de documentatia justificativa ( filele 30-131) , scheme statistice referitoare la evaluarea criteriilor de performanta la perioada de referinta ( filele 141-146) si dovada intreprinderii unor demersuri in vederea recuperarii primei de vacanta pretins incasata nelegal de  cei 9 fosti salariati ( filele 131-134) .
6.3.) - La cererea instantei , reclamanta a prezentat raportul de control inregistrat la entitatea auditata sub nr.X/2012 , iar la Camera de Conturi Buzau sub nr.349/21.03.2012 ( filele 158-182) , extrase din contractele colective de munca nr.52/2009 si nr.75/2011 ( filele 183,184) , adresa nr.12589/09.07.2010 emisa de Primaria Municipiului Buzau privind inclusiv dispozitia reducerii drepturilor salariale ale conducerii societatii cu 25% in temeiul Legii nr.118/30.06.2010 ( fila 185) si actul aditional nr.2 la contractul de mandat nr.5/05.01.2009 privind modificarea remuneratiei lunare brute a directorului societatii ( fila 186).
7.) -  Cautiunea
In aplicarea prevederilor art.215 din Codul de procedura fiscala, reclamanta a depus la dosar Ordinul de plata nr.111 din 26.02.2013 privind achitarea cautiunii stabilita de instanta la suma de 8.000 lei ( fila 135). 8.) - Analiza. Constatari
Examinand actele si lucrarile dosarului in raport de prevederile legale si contractuale incidente cauzei, tribunalul retine:
8.1.) Circumstantele in fapt si in drept ale cauzei
8.1.1.) - SC PS SA a fost infiintata prin reorganizarea Regiei Autonome Municipale RAM Buzau in baza OUG nr.30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome si ale Legii nr.31/1990, al carui capital social subscris si varsat este de 1.215.000 lei divizat in 12.150 de actiuni , detinute integral de Consiliul Local al Municipiului Buzau ( actionar unic) .
8.1.2.) - In perioada 15.02.2012 - 20.03.2012 , Camera de Conturi Buzau , prin auditorii sai externi , a efectuat " un control al situatiei evolutiei si modului de administrare a patrimoniului public si privat al unitatilor administrativ teritoriale de catre societatile comerciale de interes local pentru anul 2011 " , la SC PS  SA Buzau , sens in care a incheiat raportul inregistrat sub nr.349 din 21.03.2012 .
8.1.3.) - In baza constatarilor privind abaterile de la legalitate si regularitate consemnate in cuprinsul raportului , Camera de Conturi Buzau a emis Decizia nr.Y/2012 , dispunand urmatoarele masuri :
?  Pct. II.1: Stabilirea intinderii prejudiciului si dispunerea masurilor de urmarire si recuperare a drepturilor salariale platite nelegal directorului executiv al SC PS  SA Buzau , impreuna cu dobanzile legale aferente. Se va avea in vedere si regularizarea viramentelor catre bugetul general consolidat al statului reprezentand obligatiile aferente drepturilor salariale mentionate si inregistrarea in evidenta contabila a operatiunilor specifice .
?   Pct. II.2: Se va stabili intinderea prejudiciului si se vor lua masuri de recuperare a sumelor reprezentand prime de vacanta achitate nelegal fostilor salariati ai societatii, precum si a dobanzilor de intarziere aferente acestor drepturi salariale necuvenite. Se va avea in vedere si regularizarea viramentelor catre bugetul general consolidat al statului reprezentand obligatiile aferente drepturilor salariale mentionate si inregistrarea in evidenta contabila a operatiunilor specifice.
8.1.4.) - Referitor al acordarea drepturilor salariale directorului executiv al societatii , in perioada anilor 2010-2011, estimate la suma de 63.378 lei, reprezentand premiul anual la nivelul a 12 remuneratii lunare brute si prima de vacanta , la care se adauga suma de 17.670 lei : contributii aferente virate de angajator la bugetul consolidat al statului,  in total deci  , 81.048 lei , s-a retinut ca        s-au incalcat prevederile art.3¹alin.1 lit.c) , ale art.3² alin.1 si 2 din OUG nr.79/2008, ale art.1 din OG nr.3/2011 si ale art.5 lit.A.a) din Contractul de mandat nr.5/2009.
8.1.5.) - Referitor la acordarea, la perioada  2010 - 2011, unui numar de 9 salariati ale caror contracte de munca incetasera in cursul anilor respectivi , a unor prime de vacanta mai mari decat cele legale aferente perioadei efectiv lucrate, estimate la suma de 6.078 lei, la care se adauga suma de 1.693 lei: contributii aferente virate de angajator la bugetele publice, in total deci , 7.771 lei , s-a retinut ca s-au incalcat prevederile art.51 alin.2 din Contractul colectiv de munca nr.52/24.04.2009 si respectiv ale art.52  alin.2 din Contractul colectiv de munca nr.75/2011.
8.1.6.) - Prin incheierea nr.Z/2012 pronuntata de Comisia de Solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei s-a respins ca neintemeiata contestatia formulata de societate impotriva Deciziei nr.Y/2012, mentinandu-se masurile dispuse la pct.II.1 si II.2 .
8.2.)  Considerentele instantei,
in referire la drepturile salariale acordate directorului executiv , constand in premii anuale si prime de vacanta, estimate la suma de 81.048 lei, in structura expusa la paragraful 8.1.4) , tribunalul retine:
a) - Cu privire la premiul anual
8.2.1.) - Conform art.1 din O.U.G. nr.79/2008 , prevederile ordonantei se aplica regiilor autonome, societatilor si companiilor nationale si societatilor comerciale la care statul sau o unitate administrativ - teritoriala este actionar unic sau majoritar, precum si filialelor acestora, denumite in continuare operatori economici.
8.2.2.) - Potrivit art. 31 alin 1 lit. c) din ordonanta , la nivelul regiilor autonome, societatilor si companiilor de interes local aflate in coordonarea, subordonarea sau sub autoritatea unei unitati administrativ teritoriale de interes local, precum si al filialelor acestora, remuneratia nu poate depasi nivelul indemnizatiei lunare acordate prin lege pentru functia de viceprimar.
8.2.3.) - La art. 32 alin.1 si 2 din ordonanta se dispune in sensul ca: remuneratia lunara a directorului general/directorului stabilita prin contractul de mandat in conditiile art. 31 alin 1 este unica forma de recompensare in bani a activitatii depuse , acestuia neputandu-i-se acorda prin contractul de mandat alte beneficii, de orice forma, in afara celor prevazute la art.  31 alin 2.
8.2.4.) - Prin art. I pct. 4 si 5 din Legea nr. 203/2009 de aprobare a OUG nr. 79/2008, intrata in vigoare la data de 12.06.2009 , s-a modificat art. 4 si s-a abrogat art. 5 lit. c) din OUG nr. 79/2008 in sensul ca s-a eliminat prevederea referitoare la posibilitatea acordarii premiului anual la nivelul a 12 remuneratii lunare brute.
8.2.5.) - Prevederile art. 31 alin 1 lit. c) din O.U.G. nr.79/2008 referitoare la remuneratia lunara a directorului general al operatorului economic au fost preluate intocmai  la art.5 A lit.a) din contractul de mandat nr.5/5.01.2009.
8.2.6.) - Avandu-se in vedere prevederile art.9 din O.U.G. nr.79/2008 potrivit carora  contractele de mandat incheiate pana la data intrarii in vigoare a ordonantei inceteaza sau se modifica dupa caz , partile  au prevazut la art. 8 alin.2 din contractul de mandat ca acesta se va adapta corespunzator reglementarilor legale ulterioare incheierii acestuia.
    
 b)- Cu privire la prima de vacanta
8.2.7) - Acordandu-se prima de vacanta, se apreciaza ca s-au incalcat si dispozitiile art. 31 alin. 2  din OUG nr. 79/2008  potrivit carora  directorul general/ directorul beneficiaza  prin contractul de mandat de concediu de odihna anual si indemnizatia aferenta, diurna si cheltuieli de delegare in interesul serviciului, concediu medical conform legii si zile libere platite pentru sarbatorile legale , zile festive specifice, casatorie, nasterea unui copil sau in caz de deces al unui membru de familie, acordate prin similitudine cu cele din contractul colectiv de munca aplicabil unitatii respective.
8.2.8.) - Dispozitiile legale enuntate se coroboreaza cu cele ale 32 din ordonanta , potrivit carora remuneratia lunara a directorului general/directorului stabilita prin contractul de mandat in conditiile art. 31 alin 1 este unica forma de recompensare in bani a activitatii depuse de persoana respectiva , acestuia neputandu-i-se acorda prin contractul de mandat alte beneficii, de orice forma, in afara celor prevazute la art.  31 alin 2.
Concluzionandu-se, in raport  de normele legale dar si contractuale expuse, directorii generali/directorii societatilor comerciale la care autoritatile administrativ teritoriale  sunt actionari unici sau majoritari  au dreptul pentru activitatea desfasurata la o remuneratie care nu poate depasi nivelul indemnizatiei lunare acordate prin lege pentru functia de viceprimar, ca forma unica de recompensare in bani, fiind interzisa acordarea altor beneficii prin contractul de mandat.
8.3.) Considerentele instantei ,
in referire la plata primelor de vacanta, estimate la suma de 7.771 lei , in structura expusa la paragraful 8.1.5) , acordate in perioada 2010 - 2011 unui numar de 9 salariati ale caror contracte de munca incetasera in cursul anilor respectivi, tribunalul retine:
 8.3.1.) - Conform prevederilor art.52 alin.2 din Contractul colectiv de munca nr.52/24.04.2009 , " In afara indemnizatiei de concediu, salariatii beneficiaza de o prima de vacanta in cuantum de 50 % din indemnizatia aferenta concediului de odihna , calculata conform prevederilor legale . Prima de vacanta se acorda proportional cu timpul efectiv lucrat sau preconizat a fi lucrat in decursul anului calendaristic in curs ".
8.3.2.) - Potrivit art.51 alin.2 din Contractul colectiv de munca nr.75/08.07.2011, " In afara indemnizatiei de concediu, salariatii beneficiaza de o prima de vacanta in cuantum de 50 % din indemnizatia aferenta concediului de odihna , calculata conform prevederilor legale . Prima de vacanta se acorda proportional cu timpul efectiv lucrat sau preconizat a fi lucrat in decursul anului calendaristic in curs ".
Concluzionandu-se , tribunalul retine in baza probatoriului administrat ca pentru cei 9 salariati ale caror raporturi de munca au incetat in cursul anilor 2010 - 2011, plata primei de vacanta nu s-a efectuat proportional cu timpul efectiv lucrat in cadrul societatii, astfel cum s-a prevazut imperativ prin contractele de munca inregistrate sub nr.52/2009 la PMPS Buzau si respectiv sub nr.75/2011 la ITM Buzau .
9.) - Alte chestiuni
a)Neretroactivitatea legii in timp
9.1.) - In referire la neretroactivitatea legii in timp, problema invocata de reclamanta in mod constant pe parcursul procesului, tribunalul retine: prin Deciziile nr.73/06.03.2011, nr.330/27.11.2001 si nr.458/02.12.2003 pronuntate de Curtea Constitutionala s-a statuat in sensul ca " O lege nu este retroactiva atunci cand suprima producerea in viitor a  efectelor unei situatii juridice constituite sub imperiul legii vechi".
9.2.) Or, in cauza dedusa judecatii, premiul anual prevazut prin OUG nr.79/2008 nu mai putea fi acordat in anul 2010 pentru anul 2009 , avandu-se in vedere incidenta prevederilor legii nr.203/02.06.2009 prin care s-a abrogat dispozitia referitoare la acordarea premiului , fara sa se stabileasca momentul aplicarii dispozitiei respective ( legea noua suprimand producerea in viitor a efectelor legii vechi ).
b) Incidenta Legii nr.84/2012 privind unele masuri referitoare la            veniturile de natura salariala ale personalului platit din fonduri publice
9.3.) - Referitor la Legea nr.84/2012 privind unele masuri referitoare la   veniturile de natura salariala ale personalului platit din fonduri publice , instanta retine ca aceasta nu poate impieta asupra legalitatii actelor administrative contestate , in conditiile in care prevede exonerarea de la obligatiile efective de plata , astfel ca incidenta sa urmeaza a fi evaluata numai in contextul emiterii unor decizii de impunere sau  a exercitarii unor actiuni in raspundere patrimoniala pentru recuperarea unor sume de bani de la personalul din sectorul bugetar , urmare a constatarii unor prejudicii de Curtea de Conturi .
9.4.) - Amnistia fiscala intervenita nu constituie un motiv de nelegalitate a Deciziei Curtii de Conturi si a Incheierii de solutionare a contestatiei formulate impotriva deciziei , ci priveste strict faza de executare a dispozitiilor consemate in  cuprinsul acestor acte administrative cu privire la executarea sumelor incasate necuvenit.  Urmeaza, prin consecinta , a se constata incidenta Legii nr.84/2012 in ceea ce priveste executarea masurilor dispuse  de Curtea de Conturi , pe cale administrativa, instanta retinand sub acest aspect prematuritatea introducerii actiunii in anulare de catre entitatea auditata.
c) In referire la suspendarea executarii actului administrativ
9.5.) - Prin sentinta nr.1763 din 12.04.2013 s-a respins cererea de suspendare a executarii masurilor dispuse la pct.II.1 si II.2 din Decizia nr.Y/2012 emisa de Camera de Conturi Buzau , mentinuta prin Incheierea nr.Z/2012 pronuntata de Comisia de solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei.
9.6.) - Pentru a hotari astfel, instanta a retinut in esenta ca in raport de probele administrate si de prevederile legale si contractuale incidente cauzei, pipaindu-se fondul, aparenta dreptului apartine paratei , nefiind intrunite cumulativ cerintele prevazute de art.14 din Legea nr.544/2004 privind contenciosul administrativ .
10.) - Solutia tribunalului
Avandu-se in vedere considerentele in fapt si in drept ce preced, prin sentinta nr.1960 din 29.04.2013 s-a respins  ca neintemeiata actiunea formulata de reclamanta SC PS SA Buzau in sensul anularii masurilor dispuse la pct.II.1 si pct.II.2 din Decizia nr.Y/2012 emisa de Camera de Conturi Buzau in baza raportului de control inregistrat sub nr.X/2012, mentinute prin Incheierea nr.Z/ 2012 pronuntata de Comisia de solutionare a contestatiilor din cadrul Curtii de Conturi a Romaniei   ( constatandu-se prematuritatea cererii de aplicare a amnistiei fiscale dispuse prin Legea nr.84/2012 privind unele masuri referitoare la veniturile de natura salariala ale personalului platit din fonduri publice ).
Sursa: Portal.just.ro


Alte spete Cereri

Cerere de chemare in garantie. Conditii de admisibilitate. - Decizie nr. 232 din data de 07.03.2018
Anulare proces verbal de contraventie - Hotarare nr. 1438 din data de 17.10.2017
Obligatia de a face - Contencios - Hotarare nr. 622 din data de 16.06.2017
Cerere valoare redusa - Hotarare nr. 157 din data de 13.02.2018
Cerere de valoare redusa - Hotarare nr. 97 din data de 30.01.2018
Autovehicul instrainat. Obligatia cumparatorului de transcriere a dreptului de proprietate - Decizie nr. 342 din data de 29.04.2015
Solicitarea cheltuielilor de judecata pe cale separata - Sentinta civila nr. 610 din data de 10.12.2014
Cerere de reexaminare a incheierii prin care s-a respins ajutorul public judiciar - Hotarare nr. 9730 din data de 10.12.2012
actiune in constatare - Sentinta civila nr. 542 din data de 22.10.2009
Exceptia de nelegalitate – respingere - Decizie nr. 177/R din data de 29.07.2005
Institutia Prefectului Judetului Alba - Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Cerere avand ca obiect obligarea acesteia la inmatricularea autoturismului reclamantului fara plata taxei pentru emisiile poluant - Decizie nr. 6866 din data de 17.06.2013
Institutia Prefectului Judetului Alba - Serviciul Public Comunitar Regim Permise de Conducere si Inmatriculare a Vehiculelor. Cerere avand ca obiect obligarea acesteia la inmatricularea autoturismului reclamantului fara plata taxei pentru emisiile poluant - Decizie nr. 6497 din data de 10.06.2013
Cerere de chemare in garantie. Inadmisibilitate. - Decizie nr. 889 din data de 02.09.2010
Cererea creditorului de numire a lichidatorului judiciar in baza art. 31 din Legea nr.359/2009 in procedura dizolvarii de drept nu intrerupe cursul prescriptiei extinctive. - Decizie nr. 895 din data de 05.11.2010
Cerere formulata de catre creditor prin care se solicita deschiderea procedurii insolventei, bazata pe creanta,rezultata din contractul de vanzare - cumparare . - Decizie nr. 814 din data de 28.10.2009
Cerere de inlocuire a administratorului judiciar formulata de catre creditorul ce detine cel putin 50% din valoarea creantelor. - Decizie nr. 820 din data de 28.10.2009
Inadmisibilitatea cererii de interventie in lipsa actiunii principale. - Decizie nr. 545 din data de 19.06.2009
Conditiile de admisibilitate a cererii de deschidere a procedurii insolventei. - Decizie nr. 577 din data de 26.06.2009
Actele si procedura de urmat pentru intocmirea carnetului de somaj. Organele competente. - Decizie nr. 728 din data de 11.06.2009
Respingerea nejustificata a cererii de amanare formulata de petitionar - Decizie nr. 533 din data de 06.09.2007