InfoDosar.ro | Jurisprudenta | Spete Tribunalul Brasov

Contestatie impotriva masurii administratorului judiciar

(Sentinta civila nr. 2504/sind din data de 29.11.2011 pronuntata de Tribunalul Brasov)

Domeniu Activitati economice (infractiuni privind regimul lor) | Dosare Tribunalul Brasov | Jurisprudenta Tribunalul Brasov

  
     
     Pentru astazi fiind amanata pronuntarea asupra solutionarii contestatiei formulata de catre creditorul-contestator ANAF B.  impotriva tabelul definitiv consolidat  al creantelor debitoarei  SC F. Z. B. SA .
     La apelul nominal facut in sedinta publica, la pronuntare, se constata lipsa partilor.
     Procedura legal indeplinita.
     Dezbaterile in fond au avut loc la data de 17 ianuarie 2012, cand partile prezente au pus concluzii in sensul celor mentionate in incheierea de sedinta din acea zi, care face parte integranta din prezenta, iar instanta, din lipsa de timp pentru deliberare, a amanat pronuntarea la data  de 24 ianuarie  2012, apoi la data de 31 ianuarie 2012.
     
                    JUDECATORUL SINDIC,
     
     Constata ca la data de 15.12.2011 creditoarea ANAF a formulat contestatie impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, solicitand rectificarea acestui tabel, cu inscrierea corecta a creantei ANAF la valoarea de 9.462.586 lei, cu respectarea rangului de preferinta prevazut de art.121 alin.2 din Legea nr.85/2006.
     In motivarea contestatiei se arata ca ANAF a fost inscrisa, in mod corect, in tabelul preliminar al creantelor si in tabelul preliminar rectificat/completat, in categoria creantelor garantate si privilegiate prevazute de art.121 alin.2 din Legea nr.85/2006, cu intreaga suma solicitata, respectiv 9.462.586 lei.
     Ulterior, la data de 05.12.2011, s-a primit prin fax tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F.Z.BOD SA, in care creditoarea ANAF a fost trecuta cu suma de 543.100 lei la categoria creantelor garantate prevazute de art.121 alin.2 din Legea nr.85/2006 si cu suma de 8.602.808 lei la categoria creantelor bugetare prevazute de art.123 alin.1 din acelasi act normativ.
     Astfel, creditoarea ANAF a luat cunostinta despre modalitatea de inscriere in tabelul definitiv ca urmare a prezentarii planului de reorganizare si ulterior, a comunicarii prin fax, nefiind notificati in legatura cu modul de inscriere a creantei in tabelul definitiv.
      ANAF prezuma faptul ca suma cu care a fost inscrisa in tabelul definitiv la categoria creditorilor garantati este rezultatul efectuarii unei evaluari in conformitate cu dispozitiile art.41 alin.2 din Legea nr.85/2006, insa nici despre efectuarea unei asemenea evaluari ANAF nu a avut cunostinta.
     Se mai arata ca atasat declaratiei de creanta au fost depuse si avizele de garantie initiale privind inscrierea obligatiilor fiscale ale debitoarei in Arhiva Electronica de Garantii Reale Mobiliare.
     Ca urmare, suma de 9.145.908 lei indeplineste conditiile prevazute de Titlul VI, art.36 si art.98 alin.1 din Legea nr.99/1999, inchiderea conturilor bancare ale debitoarei ca urmare a deschiderii procedurii neputand afecta natura juridica a acesteia.
     Se mai arata ca tabelul definitiv nu a fost intocmit potrivit legii nici in ceea ce priveste creanta ANRSPS, in sensul ca administratorul judiciar a creat o noua categorie de creante in cadrul creantelor garantate.
     Legea speciala   care defineste creantele ANRSPS asimileaza aceste creante cu cele de la art.123 alin.1 din Legea nr.85/2006 si stabileste prioritatea acestora, insa acestea nu pot fi tratate ca o categorie de creante separate, atata vreme cat sunt creante garantate.
     In drept, se invoca prevederile Legii nr.85/2006, ale OG nr.92/2003 si ale Legii nr.99/19999.(filele 3-6)
     Contestatia ANAF este scutita de taxa judiciara de timbru, conform art.17 din Legea nr.146/1997.
     La data de 22.12.2011 creditoarea SC G. S.E. R.a SA a formulat contestatie impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, solicitand:
     1.in principal
     -rectificarea acestui tabel, cu inscrierea creditoarei in categoria creditorilor garantati cu o creanta in valoare de 1.755.188 lei, iar in categoria creditorilor chirografari cu o creanta in valoare de 2.407.538 lei, drept efect al omologarii de catre instanta a raportului de expertiza anexat prezentei cereri, efectuat de SC D. E. SRL, societate membra ANEVAR;
     2.in subsidiar,
     -modificarea tabelului definitiv de creante intocmit de administratorul judiciar, potrivit concluziilor unui raport de expertiza dispus de instanta in prezenta cauza, intocmit de un expert desemnat de instanta; cu cheltuieli de judecata.
     In motivarea contestatiei se arata administratorul judiciar al debitoarei a dispus evaluarea imobilelor aflate in proprietatea acesteia, expertul E. C. A. efectuand evaluarea imobilelor si prezentand administratorului un raport de evaluare,  contestat si separat de catre creditoarea SC G. S. E.R. SA. 
     Administratorul judiciar a comunicat creditoarei contestatoare acest raport de evaluare la data de 13.12.2011.Avand in vedere valoarea redusa gasita de expert a imobilului asupra carora creditoarea are un drept de ipoteca, SC G.S. E. R. SA a solicitat o noua evaluare a imobilului, evaluare efectuata de experti ANEVAR ai SC D. E.SRL.
     Acesti experti au stabilit ca valoare imobilului este de doua ori mai mare decat cea la care a fost evaluat acesta de catre expertul desemnat de administratorul judiciar.
     Creditoarea contestatoare a luat cunostinta de tabelul definitiv de creante intocmit de administratorul judiciar la data de 16.12.2011.
     Se mai arata ca SC G.S. E. R. SA a formulat si contestatie la raportul de expertiza intocmit de expertul E.C. A., in ceea ce priveste evaluarea imobilului lot 3, compus din Casino si teren de 6045 mp, inscris in CF nr.x a Comunei Bod la pozitia A + 1, sub nr.top.y/1/a/3.
     In ceea ce priveste evaluarea terenului, expertul desemnat de administratorul judiciar nu s-a raportat la media reala a preturilor relevante pe piata, ceea ce a condus la o diminuare semnificativa a valorii evaluate a terenului.
     Valoarea de piata a constructiei Casino din raportul de evaluare depus de contestatoare la dosar este mult mai mare decat cea gasita de expertul desemnat de administratorul judiciar.
     In drept, se invoca prevederile Legii nr.85/2006.(filele 12-15)
     Contestatia a fost legal timbrata. (fila 20)
     Creditoarea Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale-U. T.350 Popesti L. a formulat intampinare la contestatia formulata de ANAF impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, solicitand respingerea acesteia.
     Debitoarea SC F. Z.B. SA a depus la dosar concluzii scrise, prin care a solicitat motivat respingerea contestatiilor formulate de creditoarele ANAF  si SC G. S E Romania SA impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F.Z.B. SA.
     Administratorul judiciar C. S.P.R.L.  a depus la dosar un puncte de vedere scris, prin care a solicitat respingerea contestatiilor formulate de creditoarele ANAF  si SC G. S. E. R. SA impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B.SA.
     In cauza s-a administrat proba cu inscrisuri.
     Examinand cu prioritate exceptia tardivitatii contestatiei formulate de ANAF, invocata de debitoarea  SC F.Z.B. SA prin concluzii scrise, nu instanta constata ca aceasta nu este intemeiata.
     Astfel, potrivit art.75 din Legea nr.85/2006, dupa expirarea termenului pentru depunerea contestatiilor la tabelul preliminar de creante, si pana la inchiderea procedurii, orice parte interesata poate face contestatie la tabelul definitiv de creante, pentru motivele indicate expres in acest text de lege.
     In consecinta, contestatia la tabelul definitiv de creante formulata de creditoarea ANAF este introdusa in termenul legal, instanta urmand sa respinga aceasta exceptie ca neintemeiata.
     Analizand contestatiile formulate in cauza, in raport de motivele aratate in acestea, de actele si lucrarile dosarului, precum  si de dispozitiile legale incidente in cauza, instanta constata urmatoarele:
     Contestatia formulata de creditoarea ANAF este intemeiata, pentru urmatoarele considerente:
     La data de 12.09.2011 administratorul judiciar C. SPRL a afisat la usa instantei tabelul preliminar rectificat de creante, al debitoarei SC F.Z. B. SA, in care creditoarea ANAF este inscrisa in categoria creditorilor  ce detin creante garantate cf.art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu suma de 9.145.908 lei.(filele 2-5, vol.14)
     Instanta constata ca, la baza acestei inscrieri a stat declaratia de creanta a acestei creditoare si actele anexa acesteia, din care rezulta ca intreaga suma de 9.145.908 lei reprezinta o creanta garantata, conform avizelor electronice de garantii reale mobiliare, dar si a proceselor-verbale de sechestru aplicat asupra unor bunuri imobile apartinand debitoarei, ce constituie ipoteci legale.
     La data de 30.09.2011 administratorul judiciar C. SPRL a afisat la usa instantei tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, in care creditoarea ANAF este inscrisa in categoria creditorilor  ce detin creante garantate, cu suma de 543.100 lei, precum si in categoria creditorilor  ce detin creante bugetare, cu suma de 8.602.808 lei.(filele 79-83, vol.14)
     Aceasta modificare a pozitiei creditoarei ANAF in tabelul definitiv de creante este explicata de catre administratorul judiciar prin faptul ca, dupa intocmirea tabelului preliminar rectificat de creante, au fost finalizate rapoartele de evaluare a bunurilor ce constituie garantii ale creditorilor debitoarei, rapoarte intocmite de un expert ANEVAR din dispozitia administratorului judiciar, data in conformitate cu prevederile legale, respectiv art.41 alin.2 din legea insolventei.
     Mai invedereaza administratorul judiciar ca sunt alti creditori ce detin garantii cu titlu de ipoteca de rang I, in timp ce ANAF are ipoteci de grad II sau inscrieri de garantii mobiliare ulterioare altor garantii mobiliare inscrise cu prioritate de catre alti creditori, iar in urma acestor evaluari s-a constatat ca valoarea bunurilor constituite garantie ar acoperi in cea mai mare parte creantele creditorilor cu garantii de rang I, pentru restul sumelor ramase neacoperite datorita rangului inferior al garantiei ce constituie creanta ANAF, aceasta avand calitatea de creditor chirografar.
     Aceasta sustinere nu poate fi primita de catre instanta de judecata.
     Astfel, din analiza actelor anexa declaratiei de creanta a creditoarei ANAF, instanta constata ca intreaga suma de 9.145.908 lei este garantata conform avizelor electronice de garantii reale mobiliare, dar si a proceselor-verbale de sechestru aplicat asupra unor bunuri imobile apartinand debitoarei, ce constituie ipoteci legale.(filele 27-181, vol.9)
     Este adevarat ca, asupra unora dintre bunurile imobile sechestrate de catre creditoarea ANAF, aceasta  are doar rang de ipoteca II sau III, in raport cu alti creditori inscrisi in tabel care au asupra acelorasi bunuri ipoteca de rang I; este adevarat si faptul ca inscrierea garantiei mobiliare a ANAF este subsecventa inscrierii unui alt creditor la Arhiva Elecronica de Garantii Reale Mobiliare,  insa aceste fapte nu inlatura caracterul de creanta garantata pe care o are intreaga creanta a creditoarei.
     Faptul ca valoarea bunurilor constituite garantii, gasita de expert, nu ar acoperi decat partial creanta debitoarei ANAF, intrucat se acopera mai intai creantele creditorilor cu garantii de rang I, nu determina pierderea calitatii de creditor garantat al creditoarei ANAF pentru intreaga suma cu care este inscrisa la masa credala; aspectul invocat de administratorul judiciar are relevanta doar la momentul indestularii creditorilor, intrucat daca sumele rezultate din vanzarea bunurilor-garantii vor fi insuficiente pentru plata in intregime a creantelor garantate, creditorii garantati vor avea, pentru diferenta, o creanta chirografara.
     In ceea ce priveste al doilea motiv al contestatiei formulate de creditoarea ANAF, instanta constata ca si acesta este intemeiat.
     Astfel, in tabelul definitiv de creante este trecuta creditoarea Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si P. S.– U.T. 350 P.L. in cadrul unei categorii distincte de creante, intitulata de administratorul judiciar „A.Creante garantate cf.art.123 pct.1 din Legea nr.85/2006(creanta asimilata cheltuielilor necesare conservarii si administrarii bunurilor, conf.art.5 ind.2 din Legea nr.82/1992 privind rezervele de stat, republicata)”.
     Instanta constata ca administratorul judiciar a creat o noua categorie de creante garantate, in baza unui text de lege prevazut intr-o lege speciala (art.5 indice 2 din Legea nr.82/1992) si interpretat in mod gresit de catre acesta.
     Creanta creditorului Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale – Unitatea Teritoriala 350 Popesti Leordeni face parte din categoria  de creante prevazute de art. 121 pct.2 din Legea nr.85/2006, asa cum rezulta din declaratia sa de creanta si actele anexa.(vol.3)
     Este adevarat ca toate garantiile constituie de aceasta creditoare asupra bunurilor debitoarei se asimileaza cheltuielilor necesare pentru conservarea si administrarea bunurilor debitorului, asa cum rezulta din dispozitiile art.5 indice 1 din Legea nr.82/1992, dar acest aspect are relevanta la distribuirea fondurilor obtinute din vanzarea bunurilor debitoarei, creditoarea avand prioritate conform art.121 alin.1 pct.1 din Legea nr.85/2006.
     Fata de aceste considerente, in conformitate cu dispozitiile art.75 din Legea nr.85/2006, fiind incident cazul de eroare esentiala instituit de acest text, judecatorul sindic va admite contestatia formulata de creditoarea ANAF si va dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, in sensul de a o inscrie pe aceasta creditoare in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu intreaga suma de 9.145.908 lei; pe cale de consecinta, va dispune ca administratorul judiciar sa o inlature pe aceeasi creditoare din categoria creantelor bugetare cf.art.123 pct.4 din Legea nr.85/2006.
     De asemenea, va dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F.Z. B. SA si in sensul de a inlatura categoria de creante intitulata „A.Creante garantate cf.art.123 pct.1 din Legea nr.85/2006(creanta asimilata cheltuielilor necesare conservarii si administrarii bunurilor, conf.art.5 ind.2 din Legea nr.82/1992 privind rezervele de stat, republicata)” si de a o inscrie pe creditoarea Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si Probleme Speciale – Unitatea Teritoriala 350 Popesti Leordeni in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006.
     Contestatia formulata de creditoarea SC G. S. E. R. SA este intemeiata in parte, pentru urmatoarele considerente:
     La data de 12.09.2011 administratorul judiciar C. SPRL a afisat la usa instantei tabelul preliminar rectificat de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, in care creditoarea SC G. S.E. Romania SA este inscrisa in categoria creditorilor  ce detin creante garantate cf.art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu suma de 4.162.726 lei.(filele 2-5, vol.14)
     Administratorul judiciar a avut in vedere, pentru aceasta inscriere, declaratia de creanta a acestei creditoare si actele anexa, din care rezulta ca debitoarea are o datorie in cuantum de 4.162.726,01 lei, reprezentand contravaloarea gazelor naturale si a penalitatilor aferente.
     La data de 30.09.2011 administratorul judiciar C. SPRL a afisat la usa instantei tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, in care creditoarea SC G.S. E. R. SA este inscrisa in categoria creditorilor  ce detin creante garantate cf.art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu suma de 838.500 lei, precum si in categoria creditorilor  ce detin creante chirografare, cu suma de 3.324.226 lei.(filele 79-83, vol.14)
     Instanta constata ca, in ambele tabele intocmite de administratorul judiciar si mentionate anterior, creanta creditoarei SC G. S. E. R. SA a fost retinuta corect ca avand valoarea de  4.162.726,01 lei, dar incorect in ceea ce priveste natura acestei creante.
     Astfel, creditoarea SC G. S. E. R. SA are o singura garantie instituita asupra unui imobil al debitoarei (c. si teren aferent inscris in CF xa loc.Bod, la A + 1, cu nr.cadastral y/1/a/3), respectiv un drept de ipoteca instituit insa doar pana la concurenta sumei de 3.000.000 lei.(filele 79-110, vol.4)
     In consecinta, creanta creditoarei SC G. S. E. R. SA trebuie inscrisa in categoria creantelor garantate cu valoarea de 3.000.000 lei, intrucat numai pana la concurenta acestei sume s-a inscris in favoarea creditoarei dreptul de ipoteca legala in cartea funciara; pentru restul creantei, in valoare de 1.162.726,01 lei, creditoarea
SC G. S.E. R. SA trebuie inscrisa in categoria creantelor chirografare.
Sustinerea administratorului judiciar potrivit careia contestatia creditoarei este lipsita de interes intrucat aceasta a votat pentru aprobarea planului de reorganizare la ambele categorii in care a fost inscrisa in tabelul definitiv, nu poate fi primita de catre instanta, intrucat modul in care a votat acesta in adunarea creditorilor nu are nici o  relevanta in prezenta cauza.
Obiectiunile ridicate de creditoarea SC G. S. E. R. SA la raportul de evaluare de catre creditoarea SC G. S. E. R. SA fac obiectul unei contestatii separate impotriva acestui raport si vor fi avute in vedere de catre instanta de judecata in solutionarea acelei contestatii.
      Aceste obiectiuni nu pot fi invocate in cadrul unei contestatii la tabelul definitiv de creante care, potrivit art.75 din Legea nr.85/2006, este admisibila doar in caz de fals, dol sau eroare esentiala, or intocmirea raportului de evaluare se circumscrie unei obligatii legale a administratorului judiciar, conform art.41 alin.2 din legea insolventei.
      In prezenta contestatie, singura eroare esentiala efectuata de administratorul judiciar este cea mentionata de instanta anterior, cu privire la determinarea naturii creantei, neputand fi incluse in cazurile de exceptie prevazute de art.75 criticile invocate de contestatoare cu privire la raportul de evaluare.
     Fata de aceste considerente, in conformitate cu dispozitiile art.75 din Legea nr.85/2006,  judecatorul sindic va admite in parte contestatia formulata de creditoarea SC G. S. E. R. SA si va dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, in sensul de a o inscrie pe aceasta creditoare in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu suma de 3.000.000 lei, precum si la categoria creantelor chirografare, cu suma de 1.162.726,01 lei.
     Va respinge restul pretentiilor creditoarei (in sensul inscrierii cu intreaga suma de  4.162.726,01 lei, in categoria creantelor garantate), pentru motivele aratate anterior.
     Intrucat culpa procesuala apartine partii cazute partial in pretentii, in baza art.274 si art.276 Cod procedura civila, instanta va obliga pe administratorul judiciar C. SPRL la plata sumei de 80 lei, cu titlu de cheltuieli de judecata catre creditoarea SC G. S.E. R. SA, reprezentand taxa judiciara de timbru si timbru judiciar.

PENTRU ACESTE MOTIVE,
IN NUMELE LEGII
HOTARASTE:
     
     Respinge exceptia tardivitatii contestatiei impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F.Z. B. SA, formulate de creditoarea AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA, invocata de debitoarea  SC F. Z. B. SA, ca neintemeiata.
     Admite contestatia formulata de creditoarea AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, intocmit de catre administratorul judiciar C. SPRL, si in consecinta:
     Dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F.Z.B.SA, in sensul de a o inscrie pe creditoarea AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu intreaga suma de 9.145.908 lei.
     Dispune ca administratorul judiciar sa o inlature pe creditoarea AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA din categoria creantelor bugetare cf.art.123 pct.4 din Legea nr.85/2006.
     Dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B.SA si in sensul de a inlatura din acest tabel categoria de creante intitulata „A.Creante garantate cf.art.123 pct.1 din Legea nr.85/2006(creanta asimilata cheltuielilor necesare conservarii si administrarii bunurilor, conf.art.5 ind.2 din Legea nr.82/1992 privind rezervele de stat, republicata)”,si in consecinta:
     Dispune ca administratorul judiciar sa o inscrie pe creditoarea Administratia Nationala a Rezervelor de Stat si P. S.– U. T.350 P. L. in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006.
     Admite in parte contestatia formulata de creditoarea SC G. S. E. R. SA impotriva tabelului definitiv de creante al debitoarei SC F. Z. B. SA, intocmit de catre administratorul judiciar C. SPRL, si in consecinta:
     Dispune ca administratorul judiciar sa modifice tabelul definitiv de creante al debitoarei SC F.Z.B. SA, in sensul de a o inscrie pe aceasta creditoare in categoria creantelor garantate conform art.121 pct.2 din Legea nr.85/2006, cu suma de 3.000.000 lei, precum si in categoria creantelor chirografare, cu suma de 1.162.726,01 lei.
     Respinge restul pretentiilor creditoarei.
     Obliga pe administratorul judiciar C. SPRL la plata sumei de 80 lei, cu titlu de cheltuieli de judecata catre creditoarea SC G. S. E. R. SA.
     Definitiva.
    
Sursa: Portal.just.ro


Alte spete Activitati economice (infractiuni privind regimul lor)

refuz nejustificat al unei persoane de a prezenta organelor competente documentele legale ?i bunurilor din patrimoniu - Hotarare nr. 8604 din data de 08.06.2017
Incadrarea juridica data faptelor de producere de produse accizabile ce intra sub incidenta regimului de antrepozitare in afara unui antrepozit fiscal - Sentinta penala nr. 67 din data de 06.05.2014
Inadmisibilitatea aplicarii dispozitiilor O.U.G. nr.51/1998 si 95/2003, referitoare la valorificarea creantelor bugetare preluate de A.V.A.S., in cadrul procedurii de reorganizare si lichidare judiciara - Decizie nr. 110/R din data de 02.03.2006
Cerere de autorizare a comitetului creditorilor de a introduce actiunea in anularea actelor frauduloase-art.62 din Legea nr.64/l995. Titularul cererii si termenul de formulare a cererii. - Decizie nr. 52/R din data de 07.02.2006
Propunere arestare preventiva – respingere - Sentinta penala nr. I N C H E I E R E A NR. 4 din data de 30.01.2013
Esalonare amenda penala art. 425 alin.2 din Codul de procedura penala - Sentinta penala nr. 93/S din data de 28.03.2012
REVIZUIRE, ART. 3201 Cod Procedura Penala, INADMISIBILITATE - Sentinta penala nr. 76/S din data de 19.03.2013
Fals si uz de fals - Sentinta penala nr. 154/S din data de 04.06.2013
OMOR DEOSEBIT DE GRAV - CONDAMNARE - Sentinta penala nr. 96/S din data de 01.04.2013
Inselaciune rejudecare 5221 Cod procedura penala - Sentinta penala nr. 138/S din data de 24.05.2013
LIBERARE PROVIZORIE SUB CONTROL JUDICIARE - ADMITERE - Sentinta penala nr. IN C H E I E R E din data de 24.05.2013
PLANGERE ORDONANTA PROCUROR, ADMITERE - Sentinta penala nr. Sedinta Camerei de Consiliu din data de 16.05.2013
INFRACTIUNEA DE OMOR, SOLUTIE DE CONDAMNARE - Sentinta penala nr. 81/S din data de 19.03.2013
Plangere contraventionala - Decizie nr. 188/R din data de 15.02.2013
Contracte - Decizie nr. 212/R din data de 23.03.2012
Contractul de concesiune - Decizie nr. 517/R din data de 08.06.2012
Contestatie la tabelul preliminar de creante - Sentinta civila nr. 105/sind din data de 24.01.2012
Tabelului preliminar rectificativ al creantelor debitoarei - Sentinta civila nr. 856/sind din data de 10.04.2012
Creditori-debitori - Sentinta civila nr. 40/CC din data de 21.02.2012
Creante - Sentinta civila nr. 384/SIND din data de 21.02.2012