Acte ale autoritatii publice
(Sentinta comerciala nr. 632 din data de 21.04.2014 pronuntata de Tribunalul Mehedinti)Acte ale autoritatilor publice
Tribunalul Mehedinti - sentinta din 21.04..2014. Calitatea procesuala a persoanei care contesta o decizie a Curtii de Conturi
Prin cererea de chemare in judecata reclamanta SC R SA a solicitat in contradictoriu cu parata Curtea de Conturi Mehedinti, anularea in parte a Deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti privind UAT I si a actelor care au stat la baza emiterii acesteia ( proces verbal de constatare UATC I, anexe) cu privire la masurile privind pe reclamanta de a plati suma de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit - 1033 lei si 690 lei majorari de intarziere pentru clairea pe care reclamanta o detine pe raza comunei I, nefiind datorata.
A aratat ca UAT I solicita obligarea R SA la plata sumei de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit - 1033 lei si 690 lei majorari de intarziere pentru cladirea pe care o detine situata pe raza comunei I si a carei valoare de inventar este de 3630 lei, iar valoarea de impunere nu a fost modificata anual si R nu a facut reevaluarea in ultimii 3 ani motivand actiunea pe constatarea Curtii de Conturi a Romaniei facuta prin Decizia nr. X in urma controlului efectuat la UAT I.
Reclamanta a aratat ca detine pe raza localitatii I o cabina telefonica de exterior din anul 2000, cabina ce a fost amortizata integral in decembrie 2005. Acest lucru rezulta din Declaratia fiscala a R SA depusa la Primaria I pentru stabilirea impozitului/taxei pe cladiri in cazul contribuabililor persoane juridice, in care se regaseste mentionata la rubrica " Data dobandirii", data de 31.05.2000.
Durata de viata fiind de 5 ani, data punerii in functiune fiind 31.05.2000 si amortizata integral in decembrie 2005, cabina telefonica nu a intrat in reevaluare si astfel conform art. 253 alin. 61 din Codul Fiscal, cota aplicata pentru determinarea impozitului pe cladiri trebuie sa fie nemajorata conform alin. 2 al aceluiasi articol.
Reclamanta a mai aratat ca documentele care fac dovada ca mijlocul fix s-a amortizat( declaratia rectificativa si fisa mijlocului fix) se trimit in 30 de zile de la data amortizarii si a inregistrarii in contabilitate cu completarea informatiei " Da" la rubrica respectiva din declaratie.(" Amortizare integrala DA/NU"). Aceasta cabina este amortizata din decembrie 2005 ala cum reiese si din fisa mijlocului fix, aspect care se mentine in fiecare an de la momentul amortizarii in declaratiile fiscale. Deci, aceste documente au fost comunicate UAT I din anul 2006. De altfel, din aceste documente reiese ca aceasta situatie a fost cunoscuta de UAT I.
Astfel, R SA a platit in mod corect impozitul datorat pentru cabina telefonica ce a fost amplasata pe raza comunei I.
Reclamanta a mai aratat ca in mod eronat Curtea de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti a retinut ca R detine pe raza UAT I o cladire a carei valoare de inventar inregistrata la data de 31.05.200 si nemodificata pana in prezent este de 3630 lei.
De asemenea, reclamanta a solicitat se constate ca in procesul verbal de constatare UAT I, Camera de Conturi Mehedinti - Curtea de Conturi a Romaniei, a considerat ca fiind cladire nereevaluata si a calculat un impozit mai mare, ignorand declaratiile R SA in care exista informatia privind faptul ca aceasta cabina este amortizata.
Pentru motivele aratate, solicita anularea in parte a Deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti privind UAT I cu privire la masurile retinute in legatura cu R SA si exonerarea de la plata sumei de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit pe cladiri si majorari de intarziere, calculate pentru cabina telefonica de pe raza Comunei I, nefiind datorata.
In drept a invocat dispozitiile Legii nr. 554/2004 si codul de procedura civila .
In scop probator a depus la dosar , in copie: extras din decizia nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti, extras din Procesul verbal de constatare cu privire la masurile retinute in legatura cu R SA, fisa mijlocului fix - cabina telefonica de exterior, declaratiile fiscale anulate depuse la Primaria I, confirmarea de primire a declaratiei pe anul 2012, adresa nr. Y emisa de catre Primaria I si dovada achitarii taxei judiciare de timbru in cuantum de 20 lei .
La data de 18.10.2013 Curtea de Conturi a Romaniei a formulat intampinare prin care a solicitat, in principal admiterea exceptiei lipsei calitatii procesuale active a reclamantei, in subsidiar admiterea exceptiei inadmisibilitatii actiunii si pe fond respingerea actiunii ca neintemeiata .
A aratat ca decizia nr. X a Camerei de Conturi Mehedinti cuprinde masurile stabilitate in sarcina conducerii UATC I, prin urmare partea interesata sa solicite anularea deciziei este persoana auditata, respectiv UATC I, si nu SC R SA.
Avand in vedere ca intre Curtea de Conturi a Romaniei si reclamanta nu exista nici un raport juridic, solicita admiterea exceptiei lipsei calitatii procesuale active a SC R SA si pe cale de consecinta, respingerea actiunii ca fiind introdusa de persoana fara calitate procesuala activa .
In ceea ce priveste exceptia inadmisibilitatii actiunii a aratat ca potrivit pct. 204 din Regulamentul privind organizarea si desfasurarea activitatilor specifice Curtii de Conturi, precum si valorificarea actelor rezultate din aceste activitati, aprobat prin Hotararea Plenului nr. 130/04.11.2010, conducatorul entitatii verificate poate depune / transmite contestatie la structura Curtii de Conturi care a emis decizia, impotriva masurilor dispuse prin decizie, in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii acesteia.
Privitor la cererea de anulare a deciziei nr. X, solicita respingerea acesteia ca neintemeiata.
Parata a aratat ca in urma controlului s-a constatat faptul ca reclamanta detine pe raza UATC I o cladire a carei valoare de inventar inregistrata la data de 31.05.2000 si nemodificata pana in momentul controlului, este de 3630 lei asa cum rezulta din declaratiile de impunere pe anii 2009 -2011.
Cu toate ca s-a depus declaratia de impunere pentru anul 2011, in care valoarea de impunere a cladirii a ramas aceeasi ca in declaratiile anterioare, insa la coloana " Data ultimei reevaluari" a fost trecuta data de 31.12.2009 (neprezentandu-se documente justificative privind reevaluarea), astfel ca, constructia a ramas la aceeasi valoare de inventar din anul 2000.
Astfel, primaria a stabilit impozitul pe cladiri aferent anilor 2007-2011 aplicand cota de 1,2% respectiv de 1% (incepand cu anul 2010) la valoarea de inventar a cladirii, neluand in consideratie faptul ca incepand cu anul 2007 trebuia aplicata cota de 5% la valoarea de inventar a cladirii, intrucat cladirea nu a fost reevaluata in ultimii 3 ani .
In timpul auditului a fost recalculat impozitul pe cladiri incepand cu anul 2007, prin aplicarea cotei legale de impozit la valoarea de inventar a cladirii, rezultand o diferenta totala necalculata, neinregistrata si neincasata de 1033 lei, iar pentru neachitarea la termen a acestui impozit au fost calculate obligatii accesorii in suma de 690 lei, calculate pana la data de 31.10.2012, rezultand un debit de 1723 lei .
In drept a invocat disp. art. 205-208 din Legea 134/2010, Legea Contenciosului Administrativ nr. 554/2004, Legea 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi, Regulamentul privind organizarea si desfasurarea activitatilor specifice Curtii de Conturi, precum si valorificarea actelor rezultate din aceste activitati, aprobat prin Hotararea Plenului nr. 130/04.11.2010.
A depus la dosar, invocand practica judiciara, o serie de sentinte: s.c. nr. 495/21.10.2011 pronuntata de Curtea de Apel Craiova -Sectia de Contencios Administrativ in dosar nr. 1095/54/2011, sc. nr. 481/25.05.2011 pronuntata de Tribunalul Mehedinti - Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ in dosar nr. 10025/101/2010 si mentinuta de Curtea de Apel Craiova, s.c. pronuntata in data de 14.01.2013 in dosar nr. 8485/101/2012 de Tribunalul Mehedinti - sectia contencios administrativ si fiscal, s.c. nr. 2772/19.09.2013 a Tribunalului Dambovita - sectia a II-a civila de contencios administrativ si fiscal in dosarul nr. 1822/120/2013, s.c. nr. 3690/11.10.2013 a Tribunalului Buzau - sectia a II-a civila, de contencios administrativ si fiscal, in dosarul nr. 3715/114/2012.
La data de 22.10.2013 Curtea de Conturi a Romaniei a depus la dosar documentele ce au stat la baza emiterii deciziei nr. 67/2013, respectiv: procesul verbal de constatare inregistrat la Camera de Conturi Mehedinti sub nr. 1244/21.11.2012, incheiat in urma auditului financiar efectuat la UATC I, anexele 17,18,23,24 li 24/1 la procesul verbal de constatare privind masura dispusa la pct. I.6 din decizia nr. 67/11.12.2012 .
La data de 24.10.2013, instanta, din oficiu , a invocat exceptia necompetetei materiale a instantei.
Prin sentinta nr. 3951/24.10-.2013 Judecatoria Drobeta Turnu Severin a admis exceptia necomptentei materiale si a declinat competenta de solutionare in favoarea Tribunalului Mehedinti - Sectia A II-A Civila, De Contencios Administrativ Si Fiscal.
Pentru a pronunta aceasta sentinta, s-a retinut in principal ca in conformitate cu dispozitiile art. 10 alin.1 din Legea contenciosului administrativ nr.554/2004, litigiile privind actele administrative emise sau incheiate de autoritatile publice locale si judetene, precum si cele care privesc taxe si impozite, contributii, datorii vamale, precum si accesorii ale acestora de pana la 1.000.000 de lei se solutioneaza in fond de tribunalele administrativ-fiscale, (_) , daca prin lege speciala nu se prevede altfel.
Cauza a fost inregistrata pe rolul Tribunalului Mehedinti la data de 22.11.2013, sub nr. 11056/101/2013 Mehedinti.
La data de 31.01.2014, SC R SA a depus la prezenta cauza raspuns la intampinare prin care a solicitat respingerea exceptiei lipsei calitatii procesuale active si a exceptiei inadmisibilitatii de Curtea de Conturi a Romaniei, iar pe fond a solicitat admiterea contestatiei si anularea partiala a deciziei nr. 67/2012 emisa de Curtea de Conturi Mehedinti referitor la masurile pe care le-a stabilit a le lua UATC I cu privire la R SA, precum si anularea partiala a actelor care au stat la baza emiterii acesteia ( proces verbal de constatare inregistrat sub nr. Z referitor UATC I, anexele etc) si exonerarea R SA de la plata diferentei de impozit de 1033 lei si a majorarilor de intarziere pentru cabina pe care o detine situata pe raza Comunei I, ca nefiind datorata.
Examinand actele si lucrarile dosarului, instanta retine urmatoarele:
Prin cererea de chemare in judecata R SA a solicitat anularea in parte a deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei in sensul de a inlatura obligarea reclamantei privind plata sumei de 1723 lei reprezentand impozit cladiri.
Decizia nr. X a Curtii De Conturi a Romanei cuprinde masuri stabilite pentru Unitatea Administrativ Teritoriala a Comunei I, actul atacat negenerand raporturi juridice directe intre reclamanta si Curtea de Conturi a Romanei.
In masura in care Unitatea Administrativ Teritoriala a Comunei I ar emite o decizie de impunere pe baza constatarilor Curtii de Conturi reclamanta are posibilitatea de a utiliza caile de atac impotriva unui titlul de creanta (asa cum ar fi decizia de impunere). Pentru aceste considerente, se va admite exceptia lipsei calitatii procesuale active, iar actiunea va fi respinsa ca fiind promovata de o persoana fara legitimare procesuala.
Cauza de mai sus este irevocabila prin respingerea recursului formulat impotriva sentintei.
Tribunalul Mehedinti - sentinta din 21.04..2014. Calitatea procesuala a persoanei care contesta o decizie a Curtii de Conturi
Prin cererea de chemare in judecata reclamanta SC R SA a solicitat in contradictoriu cu parata Curtea de Conturi Mehedinti, anularea in parte a Deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti privind UAT I si a actelor care au stat la baza emiterii acesteia ( proces verbal de constatare UATC I, anexe) cu privire la masurile privind pe reclamanta de a plati suma de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit - 1033 lei si 690 lei majorari de intarziere pentru clairea pe care reclamanta o detine pe raza comunei I, nefiind datorata.
A aratat ca UAT I solicita obligarea R SA la plata sumei de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit - 1033 lei si 690 lei majorari de intarziere pentru cladirea pe care o detine situata pe raza comunei I si a carei valoare de inventar este de 3630 lei, iar valoarea de impunere nu a fost modificata anual si R nu a facut reevaluarea in ultimii 3 ani motivand actiunea pe constatarea Curtii de Conturi a Romaniei facuta prin Decizia nr. X in urma controlului efectuat la UAT I.
Reclamanta a aratat ca detine pe raza localitatii I o cabina telefonica de exterior din anul 2000, cabina ce a fost amortizata integral in decembrie 2005. Acest lucru rezulta din Declaratia fiscala a R SA depusa la Primaria I pentru stabilirea impozitului/taxei pe cladiri in cazul contribuabililor persoane juridice, in care se regaseste mentionata la rubrica " Data dobandirii", data de 31.05.2000.
Durata de viata fiind de 5 ani, data punerii in functiune fiind 31.05.2000 si amortizata integral in decembrie 2005, cabina telefonica nu a intrat in reevaluare si astfel conform art. 253 alin. 61 din Codul Fiscal, cota aplicata pentru determinarea impozitului pe cladiri trebuie sa fie nemajorata conform alin. 2 al aceluiasi articol.
Reclamanta a mai aratat ca documentele care fac dovada ca mijlocul fix s-a amortizat( declaratia rectificativa si fisa mijlocului fix) se trimit in 30 de zile de la data amortizarii si a inregistrarii in contabilitate cu completarea informatiei " Da" la rubrica respectiva din declaratie.(" Amortizare integrala DA/NU"). Aceasta cabina este amortizata din decembrie 2005 ala cum reiese si din fisa mijlocului fix, aspect care se mentine in fiecare an de la momentul amortizarii in declaratiile fiscale. Deci, aceste documente au fost comunicate UAT I din anul 2006. De altfel, din aceste documente reiese ca aceasta situatie a fost cunoscuta de UAT I.
Astfel, R SA a platit in mod corect impozitul datorat pentru cabina telefonica ce a fost amplasata pe raza comunei I.
Reclamanta a mai aratat ca in mod eronat Curtea de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti a retinut ca R detine pe raza UAT I o cladire a carei valoare de inventar inregistrata la data de 31.05.200 si nemodificata pana in prezent este de 3630 lei.
De asemenea, reclamanta a solicitat se constate ca in procesul verbal de constatare UAT I, Camera de Conturi Mehedinti - Curtea de Conturi a Romaniei, a considerat ca fiind cladire nereevaluata si a calculat un impozit mai mare, ignorand declaratiile R SA in care exista informatia privind faptul ca aceasta cabina este amortizata.
Pentru motivele aratate, solicita anularea in parte a Deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti privind UAT I cu privire la masurile retinute in legatura cu R SA si exonerarea de la plata sumei de 1723 lei reprezentand diferenta de impozit pe cladiri si majorari de intarziere, calculate pentru cabina telefonica de pe raza Comunei I, nefiind datorata.
In drept a invocat dispozitiile Legii nr. 554/2004 si codul de procedura civila .
In scop probator a depus la dosar , in copie: extras din decizia nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei - Camera de Conturi Mehedinti, extras din Procesul verbal de constatare cu privire la masurile retinute in legatura cu R SA, fisa mijlocului fix - cabina telefonica de exterior, declaratiile fiscale anulate depuse la Primaria I, confirmarea de primire a declaratiei pe anul 2012, adresa nr. Y emisa de catre Primaria I si dovada achitarii taxei judiciare de timbru in cuantum de 20 lei .
La data de 18.10.2013 Curtea de Conturi a Romaniei a formulat intampinare prin care a solicitat, in principal admiterea exceptiei lipsei calitatii procesuale active a reclamantei, in subsidiar admiterea exceptiei inadmisibilitatii actiunii si pe fond respingerea actiunii ca neintemeiata .
A aratat ca decizia nr. X a Camerei de Conturi Mehedinti cuprinde masurile stabilitate in sarcina conducerii UATC I, prin urmare partea interesata sa solicite anularea deciziei este persoana auditata, respectiv UATC I, si nu SC R SA.
Avand in vedere ca intre Curtea de Conturi a Romaniei si reclamanta nu exista nici un raport juridic, solicita admiterea exceptiei lipsei calitatii procesuale active a SC R SA si pe cale de consecinta, respingerea actiunii ca fiind introdusa de persoana fara calitate procesuala activa .
In ceea ce priveste exceptia inadmisibilitatii actiunii a aratat ca potrivit pct. 204 din Regulamentul privind organizarea si desfasurarea activitatilor specifice Curtii de Conturi, precum si valorificarea actelor rezultate din aceste activitati, aprobat prin Hotararea Plenului nr. 130/04.11.2010, conducatorul entitatii verificate poate depune / transmite contestatie la structura Curtii de Conturi care a emis decizia, impotriva masurilor dispuse prin decizie, in termen de 15 zile calendaristice de la data primirii acesteia.
Privitor la cererea de anulare a deciziei nr. X, solicita respingerea acesteia ca neintemeiata.
Parata a aratat ca in urma controlului s-a constatat faptul ca reclamanta detine pe raza UATC I o cladire a carei valoare de inventar inregistrata la data de 31.05.2000 si nemodificata pana in momentul controlului, este de 3630 lei asa cum rezulta din declaratiile de impunere pe anii 2009 -2011.
Cu toate ca s-a depus declaratia de impunere pentru anul 2011, in care valoarea de impunere a cladirii a ramas aceeasi ca in declaratiile anterioare, insa la coloana " Data ultimei reevaluari" a fost trecuta data de 31.12.2009 (neprezentandu-se documente justificative privind reevaluarea), astfel ca, constructia a ramas la aceeasi valoare de inventar din anul 2000.
Astfel, primaria a stabilit impozitul pe cladiri aferent anilor 2007-2011 aplicand cota de 1,2% respectiv de 1% (incepand cu anul 2010) la valoarea de inventar a cladirii, neluand in consideratie faptul ca incepand cu anul 2007 trebuia aplicata cota de 5% la valoarea de inventar a cladirii, intrucat cladirea nu a fost reevaluata in ultimii 3 ani .
In timpul auditului a fost recalculat impozitul pe cladiri incepand cu anul 2007, prin aplicarea cotei legale de impozit la valoarea de inventar a cladirii, rezultand o diferenta totala necalculata, neinregistrata si neincasata de 1033 lei, iar pentru neachitarea la termen a acestui impozit au fost calculate obligatii accesorii in suma de 690 lei, calculate pana la data de 31.10.2012, rezultand un debit de 1723 lei .
In drept a invocat disp. art. 205-208 din Legea 134/2010, Legea Contenciosului Administrativ nr. 554/2004, Legea 94/1992 privind organizarea si functionarea Curtii de Conturi, Regulamentul privind organizarea si desfasurarea activitatilor specifice Curtii de Conturi, precum si valorificarea actelor rezultate din aceste activitati, aprobat prin Hotararea Plenului nr. 130/04.11.2010.
A depus la dosar, invocand practica judiciara, o serie de sentinte: s.c. nr. 495/21.10.2011 pronuntata de Curtea de Apel Craiova -Sectia de Contencios Administrativ in dosar nr. 1095/54/2011, sc. nr. 481/25.05.2011 pronuntata de Tribunalul Mehedinti - Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ in dosar nr. 10025/101/2010 si mentinuta de Curtea de Apel Craiova, s.c. pronuntata in data de 14.01.2013 in dosar nr. 8485/101/2012 de Tribunalul Mehedinti - sectia contencios administrativ si fiscal, s.c. nr. 2772/19.09.2013 a Tribunalului Dambovita - sectia a II-a civila de contencios administrativ si fiscal in dosarul nr. 1822/120/2013, s.c. nr. 3690/11.10.2013 a Tribunalului Buzau - sectia a II-a civila, de contencios administrativ si fiscal, in dosarul nr. 3715/114/2012.
La data de 22.10.2013 Curtea de Conturi a Romaniei a depus la dosar documentele ce au stat la baza emiterii deciziei nr. 67/2013, respectiv: procesul verbal de constatare inregistrat la Camera de Conturi Mehedinti sub nr. 1244/21.11.2012, incheiat in urma auditului financiar efectuat la UATC I, anexele 17,18,23,24 li 24/1 la procesul verbal de constatare privind masura dispusa la pct. I.6 din decizia nr. 67/11.12.2012 .
La data de 24.10.2013, instanta, din oficiu , a invocat exceptia necompetetei materiale a instantei.
Prin sentinta nr. 3951/24.10-.2013 Judecatoria Drobeta Turnu Severin a admis exceptia necomptentei materiale si a declinat competenta de solutionare in favoarea Tribunalului Mehedinti - Sectia A II-A Civila, De Contencios Administrativ Si Fiscal.
Pentru a pronunta aceasta sentinta, s-a retinut in principal ca in conformitate cu dispozitiile art. 10 alin.1 din Legea contenciosului administrativ nr.554/2004, litigiile privind actele administrative emise sau incheiate de autoritatile publice locale si judetene, precum si cele care privesc taxe si impozite, contributii, datorii vamale, precum si accesorii ale acestora de pana la 1.000.000 de lei se solutioneaza in fond de tribunalele administrativ-fiscale, (_) , daca prin lege speciala nu se prevede altfel.
Cauza a fost inregistrata pe rolul Tribunalului Mehedinti la data de 22.11.2013, sub nr. 11056/101/2013 Mehedinti.
La data de 31.01.2014, SC R SA a depus la prezenta cauza raspuns la intampinare prin care a solicitat respingerea exceptiei lipsei calitatii procesuale active si a exceptiei inadmisibilitatii de Curtea de Conturi a Romaniei, iar pe fond a solicitat admiterea contestatiei si anularea partiala a deciziei nr. 67/2012 emisa de Curtea de Conturi Mehedinti referitor la masurile pe care le-a stabilit a le lua UATC I cu privire la R SA, precum si anularea partiala a actelor care au stat la baza emiterii acesteia ( proces verbal de constatare inregistrat sub nr. Z referitor UATC I, anexele etc) si exonerarea R SA de la plata diferentei de impozit de 1033 lei si a majorarilor de intarziere pentru cabina pe care o detine situata pe raza Comunei I, ca nefiind datorata.
Examinand actele si lucrarile dosarului, instanta retine urmatoarele:
Prin cererea de chemare in judecata R SA a solicitat anularea in parte a deciziei nr. X a Curtii de Conturi a Romaniei in sensul de a inlatura obligarea reclamantei privind plata sumei de 1723 lei reprezentand impozit cladiri.
Decizia nr. X a Curtii De Conturi a Romanei cuprinde masuri stabilite pentru Unitatea Administrativ Teritoriala a Comunei I, actul atacat negenerand raporturi juridice directe intre reclamanta si Curtea de Conturi a Romanei.
In masura in care Unitatea Administrativ Teritoriala a Comunei I ar emite o decizie de impunere pe baza constatarilor Curtii de Conturi reclamanta are posibilitatea de a utiliza caile de atac impotriva unui titlul de creanta (asa cum ar fi decizia de impunere). Pentru aceste considerente, se va admite exceptia lipsei calitatii procesuale active, iar actiunea va fi respinsa ca fiind promovata de o persoana fara legitimare procesuala.
Cauza de mai sus este irevocabila prin respingerea recursului formulat impotriva sentintei.
Sursa: Portal.just.ro
Alte spete Acte ale autoritatilor publice
SOCIETATI COMERCIALE - Sentinta civila nr. 2593 din data de 20.09.2017Modificare documenta?ie de urbanism vs. indreptare eroare materiala. - Decizie nr. 2746 din data de 26.09.2017
Masurile de remediere luate de autoritatea contractanta in conf. cu art.3 din Legea nr.101/2016. Posibilitatea de revenire asupra raportului procedurii aprobat de conducatorul acesteia. - Decizie nr. 2295 din data de 23.08.2017
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta civila nr. 774 din data de 20.09.2016
PRETENTII - Sentinta civila nr. 167 din data de 20.04.2016
ANULARE NOTA LA PURTARE - Sentinta civila nr. 2098 din data de 04.12.2015
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta civila nr. 689 din data de 15.07.2016
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta civila nr. 458 din data de 06.05.2016
ANULARE NOTA LA PURTARE - Sentinta comerciala nr. 2098 din data de 04.12.2015
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta comerciala nr. 689 din data de 15.07.2016
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta comerciala nr. 458 din data de 06.05.2016
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta comerciala nr. 545/CA din data de 06.06.2016
Anulare partiala dispozitie emisa de viceprimar si obligarea acestuia la - Sentinta civila nr. 2116 din data de 04.12.2015
LITIGIU CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL - Sentinta comerciala nr. 2059 din data de 30.10.2015
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta comerciala nr. 1875 din data de 30.10.2015
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta civila nr. 610/CA/2015 din data de 24.03.2015
LITIGIU PRIVIND FUNCTIONARII PUBLICI - Sentinta civila nr. 728/CA/2015 din data de 07.04.2015
ANULARE PROCES VERBAL - Decizie nr. 458 din data de 30.04.2015
ANULARE ACT ADMINISTRATIV - Sentinta comerciala nr. 229/CA din data de 17.02.2015
ANULARE ACT EMIS DE AUTORITATI PUBLICE LOCALE - Sentinta comerciala nr. 2956/CA/2014 din data de 02.12.2014